Ervani Geplaatst 8 februari 2011 Geplaatst 8 februari 2011 Kan interessant zijn voor geocachers http://www.behance.net/gallery/Tactical-Nav-iPhone-App/769825
HereIsTom Geplaatst 9 februari 2011 Geplaatst 9 februari 2011 Nee deze staat (nog niet?) in de Nederlandse App Store. Ik gebruik trouwens de Geocaching App en die werkt ook perfect op de iPad
Ringeling Geplaatst 26 februari 2011 Geplaatst 26 februari 2011 Ook mogelijk interessant voor de fietsende geocacher, de fietsknooppunten-app van de ANWB. Vandaag en morgen 26/27-02-2011 gratis te downloaden.
HereIsTom Geplaatst 26 februari 2011 Geplaatst 26 februari 2011 (bewerkt) Bedankt voor de tip, ik heb 'm gelijk op mijn iPad en iPod touch gezet Nu hopen dat het eindelijk eens lente wordt. 26 februari 2011 bewerkt door HereIsTom
Ringeling Geplaatst 27 februari 2011 Geplaatst 27 februari 2011 (bewerkt) Ik heb nog niet kunnen testen of de fietsknooppunten-app (zie #4) een beetje fatsoenlijk werkt onderweg. Iemand anders al? Wel alvast het instructiefilmpje bekeken. 27 februari 2011 bewerkt door Ringeling
Twentse Mug Geplaatst 27 februari 2011 Geplaatst 27 februari 2011 Een tip: het programma Viewranger. Eén van de kaarten die je kunt kiezen is de fietskaart met knooppunten en ook LF-routes enz. Plus fietsinformatie zoals fietsenmakers. Volgens mij ook als iphone versie te kiezen, ik ben tevreden over mijn symbian-versie.
HereIsTom Geplaatst 28 februari 2011 Geplaatst 28 februari 2011 (bewerkt) Bedankt voor de tip. ViewRanger is inderdaad beschikbaar als app voor de iPhone, iPad en iPod touch. Er zijn twee versies, Viewranger Open Maps en ViewRanger Premium, het verschil weet ik nog niet. Hier kun je meer info vinden; http://www.viewranger.com/iphone/ NETHERLANDS MAPPING 28 februari 2011 bewerkt door HereIsTom
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden