Spring naar bijdragen

Premium Member


Stronkies

Aanbevolen berichten

Ik heb mij aangemeld als premium member maar wat zijn nu precies de voordelen hiervan?

Heb ik wel iets aan "pocket queries" met mijn garmin eTrex Legend HCx gps? Ik heb deze pocket queries reeds op mijn e-mail ontvangen maar weet eigenlijk niet wat ik er mee moet doen.

Mijn man heeft een blackberry telefoon. Volgens mij kunnen hier de pocket queries wel op. Maar wat moet er dan precies gedaan worden?

Is het dan de bedoeling dat de blackberry met z'n paperless geocachen altijd samen met de garmin gps mee op pad moet?

Ik kan de voordelen nog niet ontdekken. Ben nog steeds in de lijst aan het zoeken naar een geschikte cache en stuur deze naar mijn GPS. Een printje met de beschrijving neem in mee op pad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De voordelen zijn hier opgesomt

 

Of het voor jou van belang is PM te worden is echt persoonlijk; cachen kan absoluut zonder.

Wel zijn er caches die uitsluitend zichtbaar zijn voor PM omdat de maker ervoor heeft gekozen zijn/haar cache niet 'openbaar' te maken.

Als je echter net begint zal dat niet snel een overweging zijn.

De Pocket queries zijn handig en werken prima samen met GSAK

 

Als je het belangrijk vindt als eerste een cache te kunnen lopen kan je niet zonder PM omdat je in die hoedanigheid een PQ kan standariseren die je per direct per mail toegestuurd krijgt als er een nieuwe cache "live" is. Dan is het hollen geblazen want er zijn zeer ervaren en fanatieke mede kapers op de kust. Boeit je een FTF (first to find) niet, ga eerst proberen te cachen en besluit na een jaar oid of je het belangrijk gaat vinden.

 

Ik ben zelf even PM geweest en zie zelf inderdaad wel wat voordeel, maar vraag me nog steeds af of me dat de $30 waard is.

bewerkt door Broosha
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...