DearHunter Geplaatst 14 februari 2004 Share Geplaatst 14 februari 2004 Hier hetzelfe, krijg de presentator nog even te zien en dan is het einde oefening. Ik krijg geen blauw scherm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
schatzoeker Geplaatst 14 februari 2004 Share Geplaatst 14 februari 2004 Bij mij ook bijna hetzelfde probleem. Dacht nog even dat het kwam doordat je de avi via de verbinding laat afspelen. Heb daarom de avi ook gedownload, maar het mocht niet baten. Mediaplayer zet de boel stil na 6 sec terwijl de voortgangsbalk wel door blijft lopen. Met foutmelding dat bestand is beschadigd. DivXplayer wil hem wel inladen maar speelt niets af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
teco Geplaatst 14 februari 2004 Auteur Share Geplaatst 14 februari 2004 Zal hem verwijderen en opnieuw uploaden. Zit aan ISDN: beter als modem-piepjes maar loei-traag als het om MB slurpende videotjes gaat! Wordt vervolgd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
teco Geplaatst 14 februari 2004 Auteur Share Geplaatst 14 februari 2004 Zo, eindelijk! Ipv fraai FTP GUI spul de botte command mode ftp client gebruikt. Gek genoeg viel de upload bandbreedte af en toe helemaal weg. Gelukkig gaf dit nu geen storing en was er geen herstart nodig. En na het laden was het bestand op de bit nauwkeurig even groot! Nu kijken wat de planet.nl fair usage policy is. Bij gelegenheid eens een echt media-archief inrichten, b.v. op www. geocaching.nl/archief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 14 februari 2004 Share Geplaatst 14 februari 2004 Wel geluid, geen beeld. Hopen dat het snel goed komt, groetjes Marja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 14 februari 2004 Share Geplaatst 14 februari 2004 Bij mij is het nu 100% (beeld + geluid) !! (Windows Media Player) Ik had hem al eerder gezien, maar nogmaals: Prima reportage!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden