Broosha Geplaatst 18 februari 2011 Auteur Geplaatst 18 februari 2011 Ik wil je graag nogmaals bedanken voor je moeite Sivota en daarmee tegelijkertijd Geo.nl bij monde van GeoGuy. Ik heb voor mijzelf voldoende informatie om verder te kunnen. Het voorstel van Wad-Seekers om e.e.a., al dan niet integraal, op te nemen in GeoWiki lijkt mij een uitstekend plan. Hartelijke groet, Broosha
maca_en_niels Geplaatst 18 februari 2011 Geplaatst 18 februari 2011 Als die lokatie juist zo speciaal is kun je ook kijken of je niet met de beheerder iets kunt afspreken: geocaching brengt bezoekers en veel lokaties zoals o.a. musea krijgen wel eens subsidie als ze bezoekers trekken met digitale media. Op die grond kun je dan bijvoorbeeld gratis toegang op basis van een code woord o.i.d. afspreken.
Wad-Seekers Geplaatst 21 februari 2011 Geplaatst 21 februari 2011 Ik heb de informatie van Geoguy in de geowiki gezet : entreegelden. 1
Annelies Geplaatst 16 oktober 2011 Geplaatst 16 oktober 2011 Ik cache nog niet zo lang maar wel intensief. Ook heb ik al een eigen cache. Maar ik ben nu al twee keer tegen gekomen dat je moet betalen om de cache te vinden. De ene was een tuin waavroor je tijdens de weekenden moest betalen, de ander was een treintje. Het zijn geen enorme bedragen ofzo, maar ik dacht dat, dat niet mocht?
Sivota Geplaatst 16 oktober 2011 Geplaatst 16 oktober 2011 Die vraag is regelmatig op dit forum voorbij gekomen. Afgelopen februari heb ik n.a.v. dit topic de vraag over entreegelden aan onze Nederlandse reviewer, GeoGuy, gesteld. Zijn antwoord vind je hier
Casteel Geplaatst 16 oktober 2011 Geplaatst 16 oktober 2011 Zolang het duidelijk op de pagina wordt vermeld, vind ik het geen probleem. Ik vind het wel fijn als mensen de moeite willen nemen om in Artis of op de Hoge Veluwe een cache te leggen. Deze mensen moeten ook onderhoud plegen en zullen daar ook kosten voor moeten maken (tenzij ze hier werken, natuurlijk). Als caches echt commercieel van aard zijn en ze zoveel mogelijk mensen 'het bedrijf' in willen lokken, vind ik dat echter not done. PS. Zojuist is dit draadje samengevoegd met een ander draadje. Er zal vast al iets iets van deze strekking gemeld zijn.
Aanbevolen berichten