Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

ik begrijp eigenlijk niet dat als je een cache adopteerd hem na een half jaar wil opdoeken om drie eigen caches in dat gebied te maken !

zelf ben ik ook voor langere multi's

zeker door mooie natuurgebieden zoals de Veluwe en ongeving utrechtse heuvelrug

over welke cache hebben we het eigenlijk GC?????

Geplaatst

Toch eens even gekeken om welke cache het ging. En dan blijkt het om een cache te gaan die ook door ons gelopen is en zeer gewaardeerd werd. Nou zijn wij van die bewaarmensen, die doorgaans de oorspronkelijke beschrijving plus alle aantekeningen bewaren. Brengt me naar de vraag waar de topicstarter eigenlijk op zit te wachten. Ik neem namelijk aan dat de oorspronkelijke cache ook door haar zelf bewandeld is. Gaat het dus puur om de juiste WP's met de gevonden info terplekke, dan kan het zomaar zijn dat ik voor haar in onze archieven kan duiken voor wat extra info. En mogelijk zijn wij niet de enige die dozen vol met oude beschrijvingen hebben staan / compleet uitgewerkte routes hebben liggen :D. Misschien is dus een oproepje via het forum voldoende om wel de juiste gegevns te vinden om het boeltje in stand te houden.

Spirit

(Die geen topic-kaper is, maar het zonde vindt als de zeldzame, langere routes helemaal zouden verdwijnen.)

• Top! 1
Geplaatst

Maak het niet moeilijker dan het is.

Disable de oude cache totdat je de nieuwe (3) op orde hebt. Je gebied blijft dan bezet.

Communiceer dit met de reviewer en alles komt goed.

Zorg dat alles conform de guidelines loopt en de nieuwe route kan online.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...