Spring naar bijdragen

Onderscheid Tussen Moved En Discovered Trackables


CCWAM

Aanbevolen berichten

Trackables zijn wat mij betreft bedoeld om te reizen. Soms is er een reden om een trackable alleen maar te discoveren, bijvoorbeeld omdat deze op een auto zit, bij een hond om de nek hangt, in de handen is van een andere cacher of op een been getatoeëerd is.

 

Nu zou ik graag zien dat er op het publieke profiel op geocaching.com onderscheid wordt gemaakt tussen moved en discovered. Ik had het idee om daar een topic voor aan te maken in het feedback systeem, maar dat is er al. Natuurlijk direct mijn stemmen gegeven, maar met 4 stemmen schiet het niet zo op.

 

Als je dit idee steunt laat dat dan weten via http://feedback.geocaching.com/forums/75775-geocaching-com/suggestions/1168411-list-moved-discovered-trackables-separately .

 

Groeten,

CCWAM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Goed idee. Dat helpt de trackable items mogelijk vaker onderweg. De site wil mijn post niet accepteren.

 

Bedankt voor je steun! Ik heb even gekeken en je postje staat er inmiddels 4x op...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Discoveren doe ik ook regelmatig, omdat iemand anders hem verplaatst en ik ook icoontjes verzamel. Dat vind ik namelijk ook leuk. Bovendien is het verschil al te zien als je de motivatie van K-lord leest. Het onderscheid zou voor mij ook geen motivatie zijn om een coin te verplaatsen in plaats van te discoveren. Als er een opdracht bij staat waar ik niet aan kan voldoen, of ik verwacht dat ik de komende twee weken de coin niet kan droppen, neem ik hem ook niet mee, maar discover hem wel. Dat is een andere benadering als het alleen maar zien dat een coin of Tb "moet" reizen. Daarom zie ik ook niet zo de meerwaarde van onderscheid maken. Maar als het er wel zou komen, zou ik me er ook niet druk om maken, als ik maar icoontjes mag blijven verzamelen. En voor de liefhebbers; kom maar eens bij mij thuis langs om mijn niet reizende geactiveerde coins te discoveren. Ben je wel een paar dagen bezig met orignele logjes schrijven :D .

En voor mijn wel reizende muntjes; die heb ik in het spel gebracht in de hoop er anderen er een plezier mee te doen, niet zozeer om te zien hoe ver of snel mijn coins reizen, dus ook wat dat betreft hoeft het onderscheid van mij niet. Wel is het minder leuk om logjes te krijgen waar alleen maar in staat; "gezien", maar ook "meegenomen" komt regelmatig voor. Dus of hij nou gediscoverd of meegenomen wordt, het ligt toch aan de inspiratie en motivatie van degene die hem logt of het logje al dan niet leuk is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je postje staat er inmiddels 4x op...

Ik weet niet of dat nou helpt....

De site kwam steeds met een keuzescherm "openen met", en nog 2 andere keuzes. Best vreemd.

 

Ik vind het geen probleem als cachers discoveren. Wel vind ik het leuk als cachers ook "moven". En aangezien er veel wordt gedaan voor de eer zou het kunnen zijn dat een aantal cachers hierdoor wat vaker zal "moven".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...