Spring naar bijdragen

Badge Generator Head In The Ground Niet Toegekend


hjjnoordam

Aanbevolen berichten

De BadgeGenerator geeft mij geen badge voor Head in the Ground, terwijl ik daar wel recht op heb. Iemand een idee waar dat door komt? Op een duits Forum ben ik dit probleem ook tegengekomen, maar mijn Duits is niet meer wat het geweest is, zeker als het vakterminologie gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

heb je de elevations geupdate????

 

Ik ben een beginner wat GSAK betreft. Een kleine hint voor bovenstaande heb ik dus wel nodig. Overigens heb ik zojuist de kolom elevations in GSAK zichtbaar gemaakt en die geeft andere hoogtes dan de statistieken output die op mijn public profile terecht komen. Het zou dus best met een update te maken kunnen hebben, maar hoe voer ik dat uit?

bewerkt door hjjnoordam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hetzelfde probleem. De badge krijg ik ook niet toegekend, want ik zou als laagste elevation op 0 meter zitten.

Dit staat ook in de kolom Elevation ingevuld in GSAK. Maar als ik bij de statistieken kijk van FindStatGen, zou ik op -11 moeten zitten.

De vraag is dus inderdaad: hoe krijgen we die Elevation kolom ook op -11 meter. Lijkt wel alsof hij geen negatieve hoogtes kent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zit net ff te kijken en badgegen haalt zelf ook ergens elevations vandaan en op de een of andere manier gaan ze niet lager als 0 meter. (was vroeger niet zo :( )

 

Bij bijvoorbeeld findstatsgen is er bij het updaten wel een negatief getal beschikbaar.

 

op het gsak forum zijn er ook vragen over de elevaations: http://gsak.net/board/index.php?showtopic=14496&view=findpost&p=119591

Link naar opmerking
Deel via andere websites