Spring naar bijdragen

Badge Generator Head In The Ground Niet Toegekend


hjjnoordam

Aanbevolen berichten

De BadgeGenerator geeft mij geen badge voor Head in the Ground, terwijl ik daar wel recht op heb. Iemand een idee waar dat door komt? Op een duits Forum ben ik dit probleem ook tegengekomen, maar mijn Duits is niet meer wat het geweest is, zeker als het vakterminologie gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

heb je de elevations geupdate????

 

Ik ben een beginner wat GSAK betreft. Een kleine hint voor bovenstaande heb ik dus wel nodig. Overigens heb ik zojuist de kolom elevations in GSAK zichtbaar gemaakt en die geeft andere hoogtes dan de statistieken output die op mijn public profile terecht komen. Het zou dus best met een update te maken kunnen hebben, maar hoe voer ik dat uit?

bewerkt door hjjnoordam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hetzelfde probleem. De badge krijg ik ook niet toegekend, want ik zou als laagste elevation op 0 meter zitten.

Dit staat ook in de kolom Elevation ingevuld in GSAK. Maar als ik bij de statistieken kijk van FindStatGen, zou ik op -11 moeten zitten.

De vraag is dus inderdaad: hoe krijgen we die Elevation kolom ook op -11 meter. Lijkt wel alsof hij geen negatieve hoogtes kent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zit net ff te kijken en badgegen haalt zelf ook ergens elevations vandaan en op de een of andere manier gaan ze niet lager als 0 meter. (was vroeger niet zo :( )

 

Bij bijvoorbeeld findstatsgen is er bij het updaten wel een negatief getal beschikbaar.

 

op het gsak forum zijn er ook vragen over de elevaations: http://gsak.net/board/index.php?showtopic=14496&view=findpost&p=119591

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GSAK geeft aan van wel, maar ik zie dat het een versie 3.9 is. In jouw bericht heb je het over 4. nog wat. Zou daar het verschil in kunnen zitten? Het probleem zit hem in BadgeGen en toch niet in FindStatGen? Goed, ik ben maar een leek, maar de logica zie ik nog niet.

Ik zal vanmiddag eens kijken of de update wat uitmaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo vraag ik me dus af hoe ik een cache op de goede hoogte kan krijgen. De start zat op 600m van een multi, maar de cache lag boven de 2000 meter.

 

Heb je deze multi in GSAK staan met de corrected coordinates? Dan kan met bv de macro de juiste hoogte worden bepaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo vraag ik me dus af hoe ik een cache op de goede hoogte kan krijgen. De start zat op 600m van een multi, maar de cache lag boven de 2000 meter.

 

Heb je deze multi in GSAK staan met de corrected coordinates? Dan kan met bv de macro de juiste hoogte worden bepaald.

 

Toch dus, zoiets hoopte ik al. bednakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo kan je je elevations updaten:

- Zet een filter op alleen je 'found' caches (double click op het gele vierkantje in het hoofdscherm)

- Database-->Global Replace. Selecteer nu Resolution. Zorg dat het 'with' vak rechts helemaal leeg is. Kies nu replace

- Run daarna dit macro: http://gsak.net/board/index.php?showtopic=10289&view=findpost&p=119184 Zorg dat hierbij "Use Aster 30m" NIET aangevinkt staat, Aster 30m is in Nederland onbetrouwbaar.

- Nu zijn alle elevations in GSAK (elevation kolom) geupdate.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteravond die optie nog even snel getest en inderdaad: ik krijg nu de badge wel toegekend.

Zo werd het onderhand wel een enorme lijst aan macro's die ik moet draaien voordat ik alle statistieken een keertje goed krijg :blink:

 

Ook bij mij is het gelukt. En inderdaad, macro na macro na macro, maar ja, dan heb je ook wat.

 

Iedereen bedankt voor de hulp.

bewerkt door hjjnoordam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

macro na macro na macro

 

Toevallig iemand enig idee hoe dat simpeler kan? Kan ik één macro maken die vervolgens meerdere macro's achter elkaar start bijvoorbeeld?

Ik heb inmiddels al een heel rijtje macro's dat ik wil starten en dat kan in principe allemaal achter elkaar door, namelijk:

 

  • CountyStateCountry (invullen van juiste provincies en dergelijke)
  • AddLogs (voor juiste aantal founds van mijn eigen caches
  • Elevation (juiste Elevations invullen)
  • BadgeGen (genereren van de Badges)
  • GenUploadStats (genereren en uploaden van de statistieken)

 

Die laatste 2 heb ik nu al gecombineerd omdat ik bij de BadgeGen kan opgeven dat hij een andere macro moet starten (de GenUploadStats dus).

Dus ik neem aan dat het ook voor een hele rij aan macro's kan (?), de vraag is alleen: Hoe!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...