HighLander Geplaatst 29 november 2010 Geplaatst 29 november 2010 Ik heb met Topo Nederland software en de Mapsource de mapkaart Noord-Holland erop gezet op mijn Garmin etrex venture Hc. De kaartnaam is : Beverwijk,MapSource Topo Nederland,Okt 2010 . Omdat het geheugen erg beperkt is 24 Mb zou ik deze map willen verwijderen. Maar ik kom er maar niet achter hoe dit moet? Erop zetten geen probleem maar eraf halen? Wie o Wie, weet de oplossing. Groetjes HighLander[NL]
kalkendotters Geplaatst 29 november 2010 Geplaatst 29 november 2010 Simpelweg vanuit mapsource een nieuwe map op de GPS zetten. De oude kaart zal dan automatisch verwijderd worden.
HighLander Geplaatst 29 november 2010 Auteur Geplaatst 29 november 2010 (bewerkt) bedankt voor de snelle reactie, ga het meteen proberen en ik laat het even horen of het gelukt is 29 november 2010 bewerkt door HighLander
HighLander Geplaatst 29 november 2010 Auteur Geplaatst 29 november 2010 Yes, het is gelukt bedankt Kalkendotters voor de oplossing/Tip .
Aanbevolen berichten