Spring naar bijdragen

GPS 76 Map S/GPS 76 Map ervaringen


DearHunter

Aanbevolen berichten

Zijn er mensen die een Garmin GPS 76 Map S hebben, of eventueel een GPS 76 Map en die vanuit de praktijk wat voor- en nadelen kunnen noemen over deze ontvangers? Of misschien heeft iemand een mening waarom ik deze absoluut niet moet kopen, maar een ander type ontvanger bv wel? Ik heb nu een legend die op zich ook goed bevalt, maar wil er 1 bij met iets meer mogelijkheden/geheugen en ik heb zo de indruk dat de 76 MAP redelijk vergelijkbaar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zijn er mensen die een Garmin GPS 76 Map S hebben, of eventueel een GPS 76 Map en die vanuit de praktijk wat voor- en nadelen kunnen noemen over deze ontvangers? Of misschien heeft iemand  een mening waarom ik deze absoluut niet moet kopen, maar een ander type ontvanger bv wel? Ik heb nu een legend die op zich ook goed bevalt, maar wil er 1 bij met iets meer mogelijkheden/geheugen en ik heb zo de indruk dat de 76 MAP redelijk vergelijkbaar is.

Wat grappig ik ben ook overgestapt van een legend naar een 76 s Map voor al om de voordelen dat de 76 S meer geheugen en een betere antenne heeft dan de etrex serie.

Ik moet zeggen dat ik naar mijn inzien geen betere keuze had kunnen maken in de bossen waar mijn legend het nog wel eens af liet weten heb ik nu vaak vol bereik en ontvangt ik zelfs een aantal WAAS satellieten. :D

Navigeren met het ingebouwde kompas werkt ook erg prettig sta je even stil om te kijken wat de beste route is geeft het toestel gewoon de juiste richting aan, wel even anders dan gokken waar je straks heen moet omdat je gps even geen beweging meer ziet.

Ook het grotere display is voor auto gebruik erg prettig neej ik moet zeggen als je je legend wil vervangen voor een 76 S Map zou ik het meteen doen.

De GPS 76 S Map kan je eigenlijk vergelijken met de Etrex vista, dus het topmodel uit de etrex serie, de GPS 76 Map kan je gerust vergelijken met je legend alleen dan een met een betere antenne en wat robustere uitvoering.

Kijk voor meer informatie van de toestellen anders maar eens op de site van de GPS shop: www.GPS.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...