De Wijngemachtigde Geplaatst 16 april 2011 Auteur Geplaatst 16 april 2011 Met een beetje mazzel komt mijn coin morgen naar het GME. Na een tripje met een cacher langs events in Duitsland, nu een event in Nederland. Eens kijken of hij het dan leuk genoeg vind om dit keer in Nederland te blijven. Nog maar 7 provincies te gaan. Al het 6e event dat deze coin aandoet in 2011... Wat zie je toch een rare dingen. Deze coin is inmiddels alweer weg uit Nederland en vervolgens in een Vlaams event gedropt; jawel, event nr.7! Ik denk dat de coin van tovenaartje de hele TB/coin bak van het GME niet heeft gezien. Waarom gebruiken cachers niet hun eigen coins om de wereld te laten welke events ze in Europa aflopen? Ik vind het maar gek.
Beukenootje Geplaatst 17 april 2011 Geplaatst 17 april 2011 De meeste coins aan de race hebben op een labeltje en de website een korte beschrijving van de race met daarbij de vermelding dat events niet meetellen in het resultaat. Misschien is bij deze coin een tikfout gemaakt en wordt gedacht dat events extra scoren? De lotgevallen van zo'n coin dragen natuurlijk wel bij aan de sfeer rond deze race!
Zwervende Uil Geplaatst 17 april 2011 Geplaatst 17 april 2011 Mijn munt (TB3VJ37)is op 13 april uit "Volkstuin?" gehaald en op 14 april gedropt in "Sunflower Guerilla". Beide logs zijn niet verwerkt. En dus sta ik nog steeds op 9 provincies i.p.v 10.
De Wijngemachtigde Geplaatst 17 april 2011 Auteur Geplaatst 17 april 2011 @Zwervende Uil: Van beide logs heb ik via de watchlist een email gekregen, en ik haal deze pas uit mijn inbox als ik de coin bijgewerkt heb. Ik denk dat het probleem zit in het feit dat de Sunflower Guerilla cache pas op de 12e is gepubliceerd en nog niet in het globalbestand zat, waardoor die drop niet werd bijgewerkt (ik check niet elke bijwerking). Inmiddels is de cache wel in het bestand opgenomen, want de coin staat nu op 10 provincies en als zijnde aanwezig in de Sunflower Guerilla cache.
GeoVlinder Geplaatst 19 april 2011 Geplaatst 19 april 2011 En weer een provincie erbij, nog maar 3 te gaan!
De Wijngemachtigde Geplaatst 19 april 2011 Auteur Geplaatst 19 april 2011 Bij mij wil de global site even niet laden, ik weet niet waarom. Maar ik heb gezien dat de nieuwste caches van het GME nog niet allemaal in het global bestand zitten/zaten, waardoor de drops/retrieval van de coins die via die caches zijn gegaan, even een kleine vertraging oplopen. Komt goed.
Zwervende Uil Geplaatst 19 april 2011 Geplaatst 19 april 2011 Wijngemachtigde, Bedankt voor je vlotte reactie.
De Wijngemachtigde Geplaatst 26 april 2011 Auteur Geplaatst 26 april 2011 (bewerkt) Er was een tijdje niks te melden, en boven in het klassement was het redelijk rustig. Tot vandaag, want de coin van Team Castellum is zojuist als 6e over de finish gekomen. Hulde! 26 april 2011 bewerkt door De Wijngemachtigde
De Wijngemachtigde Geplaatst 29 april 2011 Auteur Geplaatst 29 april 2011 En de 7e plek is inmiddels ook ingenomen! De coin van Huntpostmus is vandaag de finish gepasseerd. Gefeliciteerd!
gijs de g Geplaatst 29 april 2011 Geplaatst 29 april 2011 Zo wel de zesde en de zevende plaats van harte gefeliciteerd met het behalen van de 12 provincieen.
De Wijngemachtigde Geplaatst 1 mei 2011 Auteur Geplaatst 1 mei 2011 En er is weer geloot! Ditmaal onder de verplaatsers van een racecoin in de maand april. Hoewel het weer onwaarschijnlijk mooi was in deze maand is er toch minder gebeurd qua verplaatsingen van racecoins dan in de voorgaande maanden. Waar we in maart nog 318 verplaatsingen konden noteren zijn we in april niet verder gekomen dan 266. Ik hoop niet dat men racemoe is... wellicht ligt het aan het feit dat de eerste plaatsen inmiddels bekend zijn. Na de coin van WBKWADRAAT zijn er tenslotte nog 6 coins over de finish gekomen, en de 'urge' ontbreekt misschien een beetje om hard te lopen voor een verplaatsing. Geen idee. In elk geval zie ik ook niet zoveel foto's binnenkomen, het aantal provinciehuisfoto's blijft sterk achter bij de maanden jan-maart en foto's voor de fotowedstrijd...ik zou zeggen: cachers, doe je best! Mooie prijzen liggen klaar in de prijzenpot! Wat is er verder nog te melden? De coin van Huntpostmus neemt op dit moment de bovenste positie in in het km-klassement met 1212 km (incl 350 km bonus), en de top drie actiefste verplaatsers wordt naar mijn idee nog steeds gevormd door Flevofrog, RvU en tovenaartje (in willekeurige volgorde). Goed, de loting. Zie hier nogmaals de prijzen voor de maand april: 1. Aan de linkerzijde, de ongeactiveerde Multiple Sclerose Geocoin gedoneerd door geocachingshop.nl is gewonnen door annaarno voor het plaatsen van de coin van Biegstra in Skyline 's-Hertogenbosch op 3 april 2011. 2. In het midden, de maandelijkse ongeactiveerde Nomad geocoin + TB buddy, gedoneerd door Team van Stoffelen is gewonnen door het team van de perro's voor het plaatsen van de coin van Brain and Pinky in Wollewei 2.0 op 16 april 2011. 3. En rechts, wederom een non-trackable sample uit de koker van Van Stoffelen Sr. dit keer een andere versie van de Haec Libertatis Ergo geocoin. En deze is gewonnen door dutchgoldwing voor het plaatsen van de coin van Diglet in Startbaan op 22 april 2011. Alledrie de winnaars: van harte proficiat met de prijzen, die zsm naar jullie toe zullen komen!
De Wijngemachtigde Geplaatst 1 mei 2011 Auteur Geplaatst 1 mei 2011 (bewerkt) Waar ik zei dat Huntpostmus het kilometerklassement aanvoerde met 1212 km...ahum, dat is inmiddels al weer oud nieuws want zojuist heeft de coin van Brain and Pinky die plek weer ingenomen (1240 km) en staat de coin van de kikkers op de 2e plaats (1214 km). Zo zie je maar, wat een dynamiek!! En wat ook wel vermeldenswaardig is, is dat de coin van tovenaartje na het aandoen van maar liefst 6 events, waarvan 2 in Nederland, 1 in Belgie en 3 in Duitsland weer terug is in het land en weer in een 'gewone' cache ligt. 1 mei 2011 bewerkt door De Wijngemachtigde
GeoVlinder Geplaatst 2 mei 2011 Geplaatst 2 mei 2011 Ik blijf het geweldig vinden hoe je die updates geeft!!
DaffyDuck53 Geplaatst 2 mei 2011 Geplaatst 2 mei 2011 Het zit niet echt mee tijdens deze race. Mijn coin 'DD53 Eland Racecoin 2011' lijkt voor de tweede maal verdwenen. Op 24 april werd hij niet meer gezien in de cache 'Plompe toren' (GC15Q6H) waar hij in zou moeten zitten. Voor de zekerheid alle cachebezoekers van die dagen een mail gestuurd. Tot nu toe nog geen reacties terug gehad. Hopelijk komt de coin weer tevoorschijn net als vorige keer. Dus afwachten maar!
Aanbevolen berichten