Team Swops Geplaatst 13 november 2010 Geplaatst 13 november 2010 Wie weet of je de melding voor nieuwe caches ook op twee emailadressen kunt laten binnenkomen vanuit 1 geocachingaccount?
Track_leader Geplaatst 13 november 2010 Geplaatst 13 november 2010 Nee niet standaard, maar je kan van je primaire adres specifieke email laten forwarden naar een ander email adres. Ik laat bv PQ's op een apart adres binnenkomen en forward deze dan naar een GMAIL account voor opslag Hoop dat het helpt
Bloodwoosj Geplaatst 13 november 2010 Geplaatst 13 november 2010 (bewerkt) Helaas voor Track-Leader, gelukkig voor de topic-starter, het hierboven gegeven antwoord is onjuist. Als je premium-member bent kun je wel degelijk de melding voor nieuwe caches (maar ook je PQs en andere zaken) op twee adressen laten binnenkomen. Je dient daarvoor alsvolgt te werk te gaan: 1. Ga als je bij gc.com ingelogd bent naar je e-mail-accountbeheer, of klik op de link "change" in je account details bij "validated email adresses" 2. Na daarop geklikt te hebben gaat er een pagina open waarin je naast je standaard e-mail adres een tweede adres kunt toevoegen 3. Vul de gegevens van dit tweede adres in en valideer dit adres (je moet o.a. je geocaching gc.com wachtwoord invullen, ontvangt een mail op het opgegeven adres die je dan weer moet bevestigen door de daarin vermelde link aan te klikken) 4. Maak de gewenste notification twee maal aan. De eerste keer voor adres 1, de tweede keer met exact dezelfde gegevens maar dan voor adres 2 (je kunt telkens uit een dropdown-menu kiezen naar welk van je 2 -of nog meer- adressen de notification gestuurd moet worden) Greetz en sukses ermee, Bloodwoosj. 13 november 2010 bewerkt door Bloodwoosj 1
Team Swops Geplaatst 13 november 2010 Auteur Geplaatst 13 november 2010 Het is gelukt! Ik had al wel een tweede emailadres aangemaakt en gevalideerd, maar me niet gerealiseerd dat je de notificaties dubbel kunt invoeren. Nieuwe mogelijkheden zijn geopend! Bedankt voor het antwoord. Draadje kan wat mij betreft gesloten worden. THNX!!
Aanbevolen berichten