Spring naar bijdragen

Projecteren Magellan 500 Triton


joefanke

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Projecteren met de Triton kan alleen door in het kaartscherm met je cursortoetsen over de kaart te lopen. Je ziet dan bovenin je scherm het aantal meters en het aantal graden. Heb je het juiste punt gevonden dan kan je met je enter knop een waypoint aanmaken of kiezen voor "Ga naar"

 

Het is dus alleen mogelijk om te projecteren van een punt waar je op dat moment fysiek bent, het is niet mogelijk om als je bij een multi bij WP4 staat een projectie te maken vanaf WP2 (tenzij je eerst terug naar WP2 loopt)...

 

Ook is het niet mogelijk om direct het aantal graden en aantal meters in te voeren. Helaas het is een omslachtige manier, maar het werkt wel. Misschien dat het met nieuwere firmware (heb mijn 400 al een poosje niet geupdate) wel mogelijk is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja als je GPS aansluit en verbinding maakt met Vantagepoint geeft hij vanzelf aan als er nieuwe firmware beschikbaar is. Hetzelfde met updates van Vantagepoint zelf..

 

Volgens mij zal het updaten van je firmware overigens geen mogelijk geven om eenvoudiger te projecteren en anders hoor ik het graag, weet ik wat me te doen staat van het weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...