Postduif Geplaatst 2 november 2010 Geplaatst 2 november 2010 L.S. Is het mogelijk om meerdere topo kaarten van een land samen te voegen Noorwegen bestaat uit 20 kaarten, daarvan wil ik er enkele samenvoegen tot een gmapsupp kaart. Ik beschik over een Garmin Vista met sd kaartje
0 antarctica Geplaatst 2 november 2010 Geplaatst 2 november 2010 Kun je niet binnen Mapsource of Basecamp al die kaartdelen selecteren en dan naar je GPS sturen? De geselecteerde kaarten worden dan toch samen als 1 bestand verzonden? Antarctica
0 Postduif Geplaatst 6 november 2010 Auteur Geplaatst 6 november 2010 Kun je niet binnen Mapsource of Basecamp al die kaartdelen selecteren en dan naar je GPS sturen? De geselecteerde kaarten worden dan toch samen als 1 bestand verzonden? Antarctica nee Het is ook niet de bedoeling om al de 20 topokaarten samen te voegen, maar als ik van de 20 er 5 kan samenvoegen tot 1 topokaart dan hoef ik maar 4 sd kaartjes aan te schaffen. De topokaarten van Noorwegen lijken mij allemaal erg klein althans zo lijkt het in mapsource.
0 smeule Geplaatst 6 november 2010 Geplaatst 6 november 2010 (bewerkt) Kun je niet binnen Mapsource of Basecamp al die kaartdelen selecteren en dan naar je GPS sturen? De geselecteerde kaarten worden dan toch samen als 1 bestand verzonden? Antarctica Klopt. Je kan in Mapsource meerdere kaarten selecteren en daar 1 bestand van maken. Max de grootte van de SD-kaart. Je kan een selectie maken van TOPO Nederland, Duitsland, Zweden, Noorwegen. Dat als 1 kaart op je GPS zetten 6 november 2010 bewerkt door smeule
0 thex Geplaatst 7 november 2010 Geplaatst 7 november 2010 Private Disk free installeren. Deze wordt als SD kaart herkent door Mapsource. Kun je experimenteren met de omvang.
0 smeule Geplaatst 7 november 2010 Geplaatst 7 november 2010 Ga ik proberen, thanks Probeer dan eerst met een enkele kaart-selectie van meerdere TOPO-kaarten. Die dan laten samenstellen tot 1 kaart en dan uploaden. Als je vele kaarten gaat samenvoegen kost het heel veel tijd in Mapsource zonder dat je weet of het werkt. De micro-SD kaart in een USB-stick wordt ook herkend door Mapsource.
Vraag
Postduif
L.S.
Is het mogelijk om meerdere topo kaarten van een land samen te voegen
Noorwegen bestaat uit 20 kaarten, daarvan wil ik er enkele samenvoegen
tot een gmapsupp kaart.
Ik beschik over een Garmin Vista met sd kaartje
6 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten