Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Geplaatst

Ach keske mijn reputatie staat op -4. Berichten plaatsen doe ik dan ook nauwelijks meer :beerchug:

-3 nu, maar wel neutraal. Maar ook rood, zo van ; gevaar, eng

-2 inmiddels ;)

Ik heb je ook even een puntje toegeschoven, zodat je weer op nul staat ...

Geplaatst

-2 inmiddels ;)

Bedankt, maar je mag ook negatief doen. Ik wil op weg naar de -1000 en dan kijken wat hij gaat doen. De rep dus.

Gast geebheart
Geplaatst

is het niet zo dat je het alleen in je eigen profiel kunt zien en anderen niet, zouden jullie, geebheart en macdd dat eens bij elkaar willen uittesten?

Ik zie die grote banner inderdaad niet als ik op jullie profiel kijk.

Je kan het bij iedereen bekijken wat hun reputatie is bhalve duz bij de leden vh team

Geplaatst (bewerkt)

-2 inmiddels ;)

Bedankt, maar je mag ook negatief doen. Ik wil op weg naar de -1000 en dan kijken wat hij gaat doen. De rep dus.

Wat jij wil hoor, maar weer een puntje eraf gehaald ;)

bewerkt door Team Firefox
Geplaatst

Willekeurig elkaars posts steeds maar negatief en dan weer positief waarderen... zo is het niet bedoeld en dan kunnen we beter maar stoppen met het Reputatiesysteem. Maar goed: keske27, je punt is gemaakt, geef daarom allemaal jullie motivatie in deze poll en dan kunnen we als team er nog eens over na denken of het reputatiesysteem bestaansrecht heeft.

Hier gaat een slotje omdat er nu een poll is waar je je mening kan geven (als je dat nog niet gedaan hebt althans) en omdat in dit topic geen structurele bijdragen meer geplaatst worden.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...