Spring naar bijdragen

Problemen met uploaden afbeeldingen


jady

Aanbevolen berichten

Als startend geocacher ( ook dit virus ) heeft mij getroffen en beleef er veel plezier mee heb ik een vraag:

Heb gisteren een earthcache gedaan en een foto geuploaded zonder problemen.

Met de tweede earthcache wilde ik idem dito een foto uploaden en krijg steeds de melding:

an error has occurred en dan drie afbeeldingen links bovenaan van:geocaching-wherigo en walking(heb ik dat goed)

Hoe kan ik dir probleem verhelpen??

jan1345

 

Als startend geocacher ( ook dit virus ) heeft mij getroffen en beleef er veel plezier mee heb ik een vraag:

Heb gisteren een earthcache gedaan en een foto geuploaded zonder problemen.

Met de tweede earthcache wilde ik idem dito een foto uploaden en krijg steeds de melding:

an error has occurred en dan drie afbeeldingen links bovenaan van:geocaching-wherigo en walking(heb ik dat goed)

Hoe kan ik dir probleem verhelpen??

jan1345

sorry dit heeft niets te maken met een antwoord op kruispeiling maar is een persoonlijke vraag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi Jan

 

123 kan ik geen antwoord geven, want ik begrijp je vraag ook niet helemaal. Maar ik denk dat je een niet correcte jpeg hebt aangeboden. Mogelijk is hij te groot, maar dat moet de .com site aankunnen. Enige wat ik kan bedenken is dat de extentie (jpg) niet correspondeert met de inhoud. Het helpt om eens op het bestand te klikken, en te kijken of windows er mee overweg kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...