trackr Geplaatst 29 september 2010 Geplaatst 29 september 2010 Beste jongens en meiden. Wij hebben sinds kort een dakota 20 en zijn helemaal kapot van het geocachen. Ik vraag me af of iemand van jullie weet hoe je met dit apparaat de afstand kunt meten. En dan bedoel ik niet van waypoint tot waypoint. Er moet toch een knop opzitten dat je vanaf het punt dat je begint te lopen tot het punt dat je stopt het apparaat kan aangeven hoeveel meters je gelopen hebt? Weet iemand het? Alvast bedankt, Robert.
terp1234 Geplaatst 29 september 2010 Geplaatst 29 september 2010 Je bedoelt waarschijnlijk de Trip computer? Die zit er gewoon op. Onder Stel in, Reset en Reset tripgegevens zet je de tellers weer op nul.
gerrit en lenie Geplaatst 29 september 2010 Geplaatst 29 september 2010 Hoi Trackr, Er zit een tripteller op. Zet de gps aan dan zie je links onderaan een icoontje met tripcomputer,dat telt de meters die je loopt. Succes!
dutchgoldwing Geplaatst 29 september 2010 Geplaatst 29 september 2010 (bewerkt) Beste jongens en meiden. Wij hebben sinds kort een dakota 20 en zijn helemaal kapot van het geocachen. Ik vraag me af of iemand van jullie weet hoe je met dit apparaat de afstand kunt meten. En dan bedoel ik niet van waypoint tot waypoint. Er moet toch een knop opzitten dat je vanaf het punt dat je begint te lopen tot het punt dat je stopt het apparaat kan aangeven hoeveel meters je gelopen hebt? Weet iemand het? Alvast bedankt, Robert. ik weet niet of het met de dakota serie kan meestal kan je wel je afgelopen track zien en ook hoeveel je op de teller heb staan . soms een dagteller en een normale km teller. het is waarschijnlijk wel een optie die je aan moet zetten ! als het er niet op zit kan je de track altijd naar mapsource exporteren en het daar dan zien. 29 september 2010 bewerkt door dutchgoldwing
trackr Geplaatst 29 september 2010 Auteur Geplaatst 29 september 2010 Bedankt zover, mensen. Ik zal het morgenvroeg eens gaan uitproberen. Robert.
Duistere maatjes Geplaatst 29 september 2010 Geplaatst 29 september 2010 Zorg dat je bij Stel in bij kaart bij Toon datavelden minstens 2 datavelden kiest. Maak van je huidige locatie een waypoint met Markeer waypointen opslaan en bewerken zodat je een herkenbare naam kan geven. Navigeer naar dit waypoint door Waarheen te selecteren en het zojuist gemaakte waypoint te kiezen en druk op de kaart op ga. Druk op je kaart op een dataveld en zet 1 van de 2 datavelden op koers en de ander op afstand tot bestemming (je zojuist gemaakte waypoint dus)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden