w.vdsnoek Geplaatst 15 januari 2004 Share Geplaatst 15 januari 2004 Ik ben sinds kort de gelukkige bezitter van stafkaarten van Nordrhein-Westfalen. Deze bestanden hebben echter de extensie mph en/of mpr en kunnen volgens mij alleen worden gebruikt in combinatie met GeoGrid viewer. Is het mogelijk om deze bestanden in te lezen in Ozi of is het mogelijk deze bestanden te converteren naar een leesbare extensie voor Ozi... Gr. Walter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JandeBeHanger Geplaatst 15 januari 2004 Share Geplaatst 15 januari 2004 Ik ben sinds kort de gelukkige bezitter van stafkaarten van Nordrhein-Westfalen. Deze bestanden hebben echter de extensie mph en/of mpr en kunnen volgens mij alleen worden gebruikt in combinatie met GeoGrid viewer. Is het mogelijk om deze bestanden in te lezen in Ozi of is het mogelijk deze bestanden te converteren naar een leesbare extensie voor Ozi... Datwaswelwat, die Duitsers hebben hun militaire afvalprodukt goed dicht getimmerd. Je kunt het met een printer driver afdrukken, een file in temp hernoemen naar bmp. De bpm callibreren in ozie en datwashetdan. Die Franse kaarten van IGN zijn gemakkelijk om te zetten naar ozie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stapper Geplaatst 15 januari 2004 Share Geplaatst 15 januari 2004 Ik weet niet welke kaarten je hebt maar kijk eens op deze link: http://home.wtal.de/noegs/top-export.htm Secosi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 15 januari 2004 Share Geplaatst 15 januari 2004 De manier om toch die kaarten naar Ozi te krijgen wordt beschreven bij Kartenexport aus der TOPXX-Reihe . Bij gebrek aan Kabouters in Duitsland wordt er daar dus induvidueel veel werk in veelvoud gedaan Zie verder het draadje: Ozi Explorer, en de Duitse digitale kaarten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
elsinga Geplaatst 16 januari 2004 Share Geplaatst 16 januari 2004 Ik ben op dit moment ook in blijde verwachting van wat duitse kaarten. Alleen is de ezel erg langzaam, qua aanvoer van kaartdelen. Maar: zodra er kaarten binnen zijn, gaat het sneller voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stapper Geplaatst 24 januari 2004 Share Geplaatst 24 januari 2004 Misschien kan ik voor zwerg (duits voor kabouter) spelen. Maar ik opereer nogal in het zuiden van het land. Secosi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden