Krimpenees Geplaatst 27 september 2010 Geplaatst 27 september 2010 Ik heb 2 weken geleden mijn cache gearchiveerd. Hoe krijg ik deze nu weer aktief?
Mr.Atari Geplaatst 27 september 2010 Geplaatst 27 september 2010 volgens mij moet de reviewer dat doen...
Track_leader Geplaatst 27 september 2010 Geplaatst 27 september 2010 volgens mij moet de reviewer dat doen... Klopt, een mail naar 1 van de reviewers en het kan geregeld worden
GeoVlinder Geplaatst 27 september 2010 Geplaatst 27 september 2010 @wverme, Voor nu maakt het niets meer uit, maar misschien voor een volgende keer.... Waarom had je hem gearchiveerd? Foutje of was ie alleen tijdelijk niet bereikbaar? Want in het laatste geval kan je ook kiezen voor de optie temporarily disable. Dan kan je hem als je cache weer op orde is, zelf weer actief zetten. @all, Correct me if I'm wrong. groetjes GeoVlinder
Krimpenees Geplaatst 28 september 2010 Auteur Geplaatst 28 september 2010 Ik kreeg berichten dat hij er niet goed bijlag. Ik heb hem dus even weggehaald en 2 weken later weer teruggelegd. Om te voorkomen dat mensen voor niets gaan zoeken, had ik hem gearchiveerd. Ik begrijp nu van geovlinder dat ik dit anders had kunnen doen. Nu heb ik aan kruimeldief een verzoek gestuurd met de vraag deze weer te aktiveren, maar dat is nog steeds niet gebeurd. Heeft iemand enig idee hoe lang dit gaat duren? Volgende keer hoop ik het beter te doen
Mr.Atari Geplaatst 28 september 2010 Geplaatst 28 september 2010 Kruimeldief behandelt de caches vaak in series. Hij doet dat doorgaans best vlot. Hij is trouwens het beste bereikbaar via Twitter of zet een reviewernote onderaan de cachepagina. Die worden door de reviewers gezien.
Krimpenees Geplaatst 1 oktober 2010 Auteur Geplaatst 1 oktober 2010 Vorige week vrijdag heb ik kruimeldief gevraagd mijn gearchiveerde cache weer te aktiveren. Na nog 2 mailtjes van mijn kant, met de vraag te reageren hoor ik niets. Wat kan ik hier verder mee doen? N.B. ik wil hier niet lelijk doen over kruimeldief, maar ik weet gewoon niet hoe het nu verder moet?
kalkendotters Geplaatst 1 oktober 2010 Geplaatst 1 oktober 2010 (bewerkt) Mailtje naar GeoGuy en anders twitteren naar beide :-) Ohja: Reviewer-notes op een reeds gepubliceerde cachepagina worden niet doorgestuurd aan de reviewer; en hebben dus hetzelfde effect (geen dus) als een gewone Note. 1 oktober 2010 bewerkt door kalkendotters
dutchgoldwing Geplaatst 1 oktober 2010 Geplaatst 1 oktober 2010 mailen hoef je niet te proberen. hier krijg je weinig of geen response op.(mailbox vol) je moet ten eerste de cache opnieuw ter review aanbieden. en met een reviewersnote dat je 'm weer online wilt hebben. als je dat heb gedaan kan je via twitter een berichtje sturen, met het Gc nummer naar @kruimeldief of @GeoGuy of ze er naar willen kijken.
Krimpenees Geplaatst 2 oktober 2010 Auteur Geplaatst 2 oktober 2010 Hoe kan ik mijn cache opnieuw ter review aanbieden. Ik kom nergens een link of dergelijks tegen
dutchgoldwing Geplaatst 2 oktober 2010 Geplaatst 2 oktober 2010 Hoe kan ik mijn cache opnieuw ter review aanbieden. Ik kom nergens een link of dergelijks tegen je moet eerst contact opnemen met een van de reviewers om jou GC nummer uit het archrief te halen dus zoiets als : @kruimeldief ik ben bezig om GC1234 online te zetten. zou je die voor mij uit het archrief willen halen. vriendelijke groet wverme. dit kan je doen via twitter of email. maar twitter werkt het snelst. daarna kan je je cache editen zoals je de cachepagina al eerder heb gemaakt. en dan ter review aanbieden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden