JanTruus Geplaatst 13 september 2010 Share Geplaatst 13 september 2010 1)Nu dat de site van Geocaching veranderd is kan ik bij het zoeken niet meer de kaart van nederland inzoemen. 2)Ik moet telkens inloggen terwijl ik ingelogd ben. 3)Ik ben een member maar ik sta niet bij de leden lijst. Ligt dit aan mij of zijn het foutjes op de site? Alvast hartelijk bedankt van Team Jatu.nl te Zwaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wad-Seekers Geplaatst 13 september 2010 Share Geplaatst 13 september 2010 Er wordt nog flink gesleuteld. Met geduld komt het vast wel goed. Zie de mededelingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppie Geplaatst 13 september 2010 Share Geplaatst 13 september 2010 1)Nu dat de site van Geocaching veranderd is kan ik bij het zoeken niet meer de kaart van nederland inzoemen. 2)Ik moet telkens inloggen terwijl ik ingelogd ben. 3)Ik ben een member maar ik sta niet bij de leden lijst. Ligt dit aan mij of zijn het foutjes op de site? Alvast hartelijk bedankt van Team Jatu.nl te Zwaag Hier werkt het zonder problemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikke Geplaatst 13 september 2010 Share Geplaatst 13 september 2010 Hier dus ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geo-Hoppers Geplaatst 13 september 2010 Share Geplaatst 13 september 2010 Zie het algemene bericht hierover van Geoman. Komt tijd komt raad ! http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=16899 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TimmetjeTim Geplaatst 13 september 2010 Share Geplaatst 13 september 2010 1)Nu dat de site van Geocaching veranderd is kan ik bij het zoeken niet meer de kaart van nederland inzoemen. 2)Ik moet telkens inloggen terwijl ik ingelogd ben. 3)Ik ben een member maar ik sta niet bij de leden lijst. Ligt dit aan mij of zijn het foutjes op de site? Alvast hartelijk bedankt van Team Jatu.nl te Zwaag Dat klopt, dit is een tijdelijke storing door het activeren van het nieuwe forum. Er wordt hard aan gewerkt om het forum hier weer voor klaar te maken. Nog niet alles is zoals het moet maar gun de programmeurs even de tijd het in orde te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden