Spring naar bijdragen

Satmap Active 10


swiebertje

Aanbevolen berichten

ANWB heeft een Satmap Active 10 op de site staan.

Hebben mensen ervaring met de online Routeplanner van Satmap?

Dit zou graties moeten zijn bij aankoop van dit toestel.

Is dit weer een verkoop praatje omdat dit niet lukt, na activeren van het toestel log ik in bij hun site maar geen toegang tot de online Routeplanner.

Voor Satmap Nederland nieuw en moeten contakt zoeken met Engeland.

We worden weer heerlijk met dit probleem van kastje naar de muur gestuurt omdat de ANWB dit bij Satmap neer legt.

Gek genoeg na lang verder zoeken is dit weer wel te koop voor 78 euro per jaar bij Satmap. :rolleyes:

 

 

Satmap per telefoon gesproken en de routeplanner van hun is een eenmalige betaling, door dat de ANWB de Active10 voor een hele aantrekkelijke prijs heeft verkocht met alle toe behoren voor 250 euro wat al snel op zo`n 670 euro normaal gesproken kost in de winkel.

Dus mag achteraf niet klagen met zo`n mooi ding en voor die prijs wil ik wel graag eenmalig de online routeplanner kopen en dat alles in topo met veel landen.

Ben er nu een paar weken mee aan het stoeien en moet zeggen dat hij erg goed bevalt, zo hebben alle GPS wel voor en tegen, ook Garmin heeft zeker zijn minpunten met zijn duure mappen.

Dus voor die prijs met alles compleet zou ik toch wel de Satmap aanraden en niet de duure Garmin.

Dit is wat ik hier persoonlijk van denk.

 

Vrg. Gerard.

bewerkt door swiebertje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
ReizenReizen

Hallo,

ik heb een aantal weken geleden ook de Satmap bij de ANWB gekocht.

Ik heb het apparaat bij Satmap geregistreerd met mijn e-mailadres en het registratienr, dat op het batterijvakje te vinden is.

Ik kan nu gewoon inloggen op de routeplanner, zonder dat ik er eerst voor moet betalen.

Heeft u zich al geregistreerd?

vriendelijke groet,

Yvonne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...