Spring naar bijdragen

Gps Gezocht (gpsmap 60csx)


vanbaarsel

Aanbevolen berichten

Een maand of twee zijn wij geleden met een hobby, die nu al volledig uit de hand is gelopen bij ons thuis! We puzzelen ons suf, maken prachtige tochten langs plekjes waar we al heel lang vlakbij wonen maar nog niet eerder geweest waren, zoeken en vinden van alles en hebben inmiddels twee caches geplaatst. Een derde staat klaar om geplaatst te worden, alleen de lijm van de container moet nog drogen :-)

 

We hebben via-via een Garmin eTrex Legend gekocht. Die paste in ons budget, dat weinig ruimte biedt voor het allernieuwste alles-er-op-en-er-aan model. Inmiddels zijn we echter zo ver dat we een stapje meer willen. Na heel lang zoeken, reviews lezen en ervaringen beluisteren lijkt de Garmin GPSMAP 60CSx voor ons de beste keuze. We twijfelen nog over de Garmin Dakota 20, maar die lijkt me te fragiel voor mijn grote, soms onhandige klauwen. Via Marktplaats hebben we een aantal verkopers gevonden, maar voor prijzen die ons budget ruim te boven gaan of voor dermate lage prijzen dat ik niet eens een serieus gesprek aanga.

 

Is er iemand die zijn "oude" GPSMAP 60CSx wil verkopen aan een stel geocachers dat er dolblij mee zou zijn? We zouden erg blij zijn met een fietshouder erbij, los van de standaard accessoires natuurlijk. We horen het graag!

 

Jeroen & Inge

Delft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...