meelhopper Geplaatst 23 augustus 2010 Geplaatst 23 augustus 2010 Ik heb een drietal pq's gepland op een dag. Die krijg ik ook binnen in mijn mail. Als ik dan met GSAK kies voor mail binnenhalen, wordt er maar 1 verwerkt maar de anderen worden ook verwijderd uit mijn (gmail) mailbox. Wat doe ik verkeerd??
meelhopper Geplaatst 23 augustus 2010 Auteur Geplaatst 23 augustus 2010 Kreeg net een tip van Patje, dat het mogelijk lag aan het aantal caches in de query. Ik heb deze gezet op 1000. Blijkbaar worden ze dan niet via de mail aangeleverd maar gereed gezet op de site zodat je ze zelf kunt downloaden. Inderdaad ze staan er. Ik heb ze handmatig verwerkt. 1 voor 1. 3x cache + 3x child bestanden. Kan dit ook in 1 keer?? Tips zijn welkom. gr, Jan En Patje, bedankt.
handleiding Geplaatst 23 augustus 2010 Geplaatst 23 augustus 2010 Je kan de zip files gewoon in een keer inlezen ja je zal het per PQ moeten doen of alle PQ-s in een zip stoppen doe ik wekelijks voor heel nederland succes pm maar als er vragen zijn (weet niet veel van GSAk maar misschien kan ik helpen)
GeoFlowers Geplaatst 23 augustus 2010 Geplaatst 23 augustus 2010 (bewerkt) Er is in een ander draadje al aangegeven hoe je alle 1000 PQ in een keer kunt binnenhalen draadje 23 augustus 2010 bewerkt door GeoFlowers
meelhopper Geplaatst 23 augustus 2010 Auteur Geplaatst 23 augustus 2010 (bewerkt) Toppy, bedankt Als ik het nu goed begrijp, kan ik de binnengehaalde bestanden in een zip file zetten en in 1 keer met GSAK inlezen?? 23 augustus 2010 bewerkt door meelhopper
geo_taz Geplaatst 23 augustus 2010 Geplaatst 23 augustus 2010 Als je alle gedownloade bestanden in 1 folder zet, kun je de folder in 1 keer door GSAK laten verwerken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden