de jonge prinsen Geplaatst 15 augustus 2010 Geplaatst 15 augustus 2010 (bewerkt) Hallo, we zitten erover te denken aan een cache in een prachtig gebied dat gedurende een aantal maanden (ongeveer een half jaar) per jaar is afgesloten voor publiek om natuurbeschermingsredenen. Mag zoiets als cache? Het is natuurlijk de bedoeling om voor die maanden de cache ook fysiek te verwijderen, en daar in de cachebeschrijving melding van te maken om te voorkomen dat mensen toch gaan zoeken. <edit: typo> 15 augustus 2010 bewerkt door de jonge prinsen
BalgVinkjes Geplaatst 15 augustus 2010 Geplaatst 15 augustus 2010 Ja hoor, dat mag gewoon. Er zijn meerdere caches die zo werken. Zorgen dat je van te voren aankondigt wanneer je de cache weghaalt, en dan ook echt fysiek verwijderen. En dan de cache disablen. Totdat het gebied weer open gaat, dan kun je hem weer plaatsen. Je moet natuurlijk wel toestemming vragen aan de beheerder van het gebied. Als je geen toestemming krijgt, mag het natuurlijk ook niet. Groetjes, Daphne Hallo, we zitten erover te denken aan een cache in een prachtig gebied dat gedurende een aantal maanden (ongeveer een half jaar) per jaar is afgesloten voor publiek om natuurbeschermingsredenen. Mag zoiets als cache? Het is natuurlijk de bedoeling om voor die maanden de cache ook fysiek te verwijderen, en daar in de cachebeschrijving melding van te maken om te voorkomen dat mensen toch gaan zoeken. <edit: typo>
Team WilP Geplaatst 15 augustus 2010 Geplaatst 15 augustus 2010 Volgens mij moet een cache na uitkomen minimaal 3 maanden te doen zijn Dus moment van uitkomen en weer off line zetten is ook van belang
de jonge prinsen Geplaatst 15 augustus 2010 Auteur Geplaatst 15 augustus 2010 Dank je wel voor jullie snelle tips! Dat wordt dus iets voor volgend jaar, als we die drie maanden aanhouden. En dat is ook eigenlijk wel logisch. Bedankt!
Phoenix-night Geplaatst 15 augustus 2010 Geplaatst 15 augustus 2010 Volgens mij geen probleem. Ook mijn Waardeloze cache is alleen te doen van 1 september tot 1 maart (mede i.v.m. broedseizoen). Dus in de winter is de route te lopen, in de zomer niet. Eind van de winter haal ik alles uit het bos en breng alles aan het eind van de zomer weer aan. Beetje veel werk, maar ja. Regel de toestemming wel goed! Succes. PN
fytske Geplaatst 17 augustus 2010 Geplaatst 17 augustus 2010 Een tip, laat het geen traditionele zijn. Veel mensen zetten een stapel traditionele in hun gps en zien wel of ze eens in de buurt komen.
de jonge prinsen Geplaatst 16 september 2010 Auteur Geplaatst 16 september 2010 (bewerkt) Dat is inderdaad een goed idee, dank je wel! 16 september 2010 bewerkt door Cernunnos overbodige quote verwijderd
sha1tan Geplaatst 16 september 2010 Geplaatst 16 september 2010 Volgens mij moet een cache na uitkomen minimaal 3 maanden te doen zijn Dus moment van uitkomen en weer off line zetten is ook van belang De laatste tijd zie ik anders heel veel caches verschijnen die binnen een dag al weer gearchiveerd zijn in de regio Eindhoven.
Team WilP Geplaatst 16 september 2010 Geplaatst 16 september 2010 (bewerkt) Dat zijn Eventcaches die alleen op de dag van het event te doen zijn. E.e.a. gaat in goed overleg met de reviewer. 16 september 2010 bewerkt door Cernunnos overbodige quote verwijderd
Aanbevolen berichten