Spring naar bijdragen

Ozi For Iphone/ipad


mulderxx

Aanbevolen berichten

Ik wil jullie graag op de hoogte brengen van een nieuw programma voor de Iphone/Ipad.

Het gaat om Bit Map van Nixanz en staat in the app store

Het is een variant op oziexplorer.

Het is mogelijk om je eigen topo kaarten te gebruiken.

Het werkt op dit moment nog niet met ozf maar hij is bezig met het toevoegen van ozf2 functionaliteit

Op dit moment werkt het wel met b.v. jpg in combi met het .map bestand. Per kaart moet je deze twee bestanden in een zip verpakken en uploaden naar je iphone of ipad.

 

De bediening is erg simpel. De moglijkheden zijn nog niet erg uitgebreid maar hij is met heel veel verbeteringen bezig.

 

Het is in iedergeval eindelijk mogelijk om je .map kaarten weer te geven op een ipad of iphone, en dit was volgens mij nog niet mogelijk.

 

Hierbij het linkje naar de website nixanz

 

Prijs € 1,59

 

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties.

 

Groet Mulder.

bewerkt door mulderxx
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 5 months later...

Ik wil jullie graag op de hoogte brengen van een nieuw programma voor de Iphone/Ipad.

Het gaat om Bit Map van Nixanz en staat in the app store

Het is een variant op oziexplorer.

Het is mogelijk om je eigen topo kaarten te gebruiken.

Het werkt op dit moment nog niet met ozf maar hij is bezig met het toevoegen van ozf2 functionaliteit

Op dit moment werkt het wel met b.v. jpg in combi met het .map bestand. Per kaart moet je deze twee bestanden in een zip verpakken en uploaden naar je iphone of ipad.

 

De bediening is erg simpel. De moglijkheden zijn nog niet erg uitgebreid maar hij is met heel veel verbeteringen bezig.

 

Het is in iedergeval eindelijk mogelijk om je .map kaarten weer te geven op een ipad of iphone, en dit was volgens mij nog niet mogelijk.

 

Hierbij het linkje naar de website nixanz

 

Prijs € 1,59

 

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties.

 

Groet Mulder.

Ziet er in eerste instantie goed uit. Na inlezen van de kaarten kreeg ik een afwijking van tussen de werkelijke positie en de positie op de kaart. Dit kan worden opgelost door de kaart te calibreren. De standaardmethode werkte niet goed (afwijking bleef) de handmatiege methode gaat goed, maar is wel veel werk

Er is echter een probleem: kaarten die op de grens van twee UTM-grids liggen kunnen niet goed worden gecallibreerd. In Nederland loopt de grens tussen 31U en 32U over de Veluwe. En laat dat nou net mijn belangrijkste cache gebied zijn.

 

Ik ben nog zoekende naar een goede oplossing

 

Ik sta open voor suggesties

 

Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil jullie graag op de hoogte brengen van een nieuw programma voor de Iphone/Ipad.

Het gaat om Bit Map van Nixanz en staat in the app store

Het is een variant op oziexplorer.

Het is mogelijk om je eigen topo kaarten te gebruiken.

Het werkt op dit moment nog niet met ozf maar hij is bezig met het toevoegen van ozf2 functionaliteit

Op dit moment werkt het wel met b.v. jpg in combi met het .map bestand. Per kaart moet je deze twee bestanden in een zip verpakken en uploaden naar je iphone of ipad.

 

De bediening is erg simpel. De moglijkheden zijn nog niet erg uitgebreid maar hij is met heel veel verbeteringen bezig.

 

Het is in iedergeval eindelijk mogelijk om je .map kaarten weer te geven op een ipad of iphone, en dit was volgens mij nog niet mogelijk.

 

Hierbij het linkje naar de website nixanz

 

Prijs € 1,59

 

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties.

 

Groet Mulder.

 

 

Prijs is inmiddels verdubbelt. Nu 2,99 euro. :no:

bewerkt door Mueko Team
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...