Team Mavos Geplaatst 20 november 2010 Geplaatst 20 november 2010 Ik krijg de laatste tijd geen toegang tot de Groundspeak app. Een tijd deed hij het goed op mijn HTC maar nu krijg ik steeds de melding: Helaas! De applicatie Geocaching (proces com.groundspeak.geocaching) is onverwacht gestopt. Probeer het opnieuw. Ik kan dan alleen maar kiezen tussen Nu sluiten en rapport. Vandaag de laatste update er op gezet. Daarvoor kreeg ik wel een melding maar die was zo snel weg dat ik hem niet eens lezen kon. Andere internet apps doen het wel goed. Heeft iemand een idee ????
Bonne Chance Geplaatst 20 november 2010 Geplaatst 20 november 2010 Dat heb ik ook eens gehad. Opnieuw installeren hielp bij mij. Overigens heb ik een Samsung Galaxy.
Team Mavos Geplaatst 20 november 2010 Geplaatst 20 november 2010 Ik kan hem wel opnieuw installeren, maar moet ik dan nogmaals betalen?
highwood blue Geplaatst 20 november 2010 Geplaatst 20 november 2010 Lijkt me niet. Volgens mij kan je in market "downloads" aanklikken, en dan staat ie daar netjes bij. Als je deze aanklikt kan je m volgens mij gewoon weer installeren.
Team Goossens Geplaatst 22 november 2010 Geplaatst 22 november 2010 Ik kan hem wel opnieuw installeren, maar moet ik dan nogmaals betalen? Als je ingrlogd met het zelfde account waarmee jr hebt gekocht moet dat geen probleem opleveren.
Aanbevolen berichten