Spring naar bijdragen

Cache Highjacking


Compboy

Aanbevolen berichten

Hallo 1 van mijn caches was gehighjacked.

 

Het gaat om mijn cache In een oud plaatsje houten (GC1HH3T).

 

De cache is verplaatst en er is dit briefje bij geplaatst met een coordinaat.

highjacknew.jpg

 

DIt mag toch niet ?

 

wat kan ik er aan doen behalve briefje weg halen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Heb je al op het coördinaat gekeken?

Je zou zeggen dat de cache daar naartoe verplaatst is.

Dan zou ik hem terughalen en op de plek leggen waar hij lag, of zelf een andere plek zoeken en de cache wat aanpassen in de hoop dat het niet meer gebeurt.

 

Dat dit niet mag, moge duidelijk zijn, maar niet iedereen houd zich aan wat wel en niet mag.

bewerkt door JackHoe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=12503

 

doe i need to say more :yes:

 

Compboy is een andere nickname van de eigenaar van deze cache :crybaby: blijkbaar al meer aan de hand geweest van deze cache......

 

de cache is niet gekaapt.. allleen ergens anders geplaatst. missschien iamnd die het echt gevaarlijk vindt/vond/is gaan vinden

 

mag dat? tja als het echt gevaarlijk is dan is het begrijpelijk maar het getuigd niet van de juiste communicatie technieken met de eigenaar. Het is wel een beetje vreemd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar hebben we het over. Het is een nano. Die mag wat mij betreft onder de voordeur van de HEMA geplakt worden!

Die dingen zijn toch juist ideaal voor plaatsen met heel veel muggels? Alleen het zoeken ernaar is gewoon vervelend tussen de mensen.

Maar ja, je hoeft hem niet te vinden, het mag.

 

Alleen op eigen houtje (grappige woordspeling voor deze cache) een cache verplaatsen is not done. Maar wel weer zo netjes met een briefje. Beter dan een echte rip. Ik denk dat Bas even achter zijn oren moet krabben of hij met deze cache wel bereikt wat ie wil bereiken. Blijkbaar vinden veel zoekers het maar niets. Dan gewoon archiveren en iets nieuws bedenken. Zijn het maar een paar zeurzakken, dan gewoon lekker laten liggen. Want iedereen het naar de zin maken is erg lastig in dit landje vol eigenwijze cachers.................

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...