Compboy Geplaatst 7 augustus 2010 Share Geplaatst 7 augustus 2010 Hallo 1 van mijn caches was gehighjacked. Het gaat om mijn cache In een oud plaatsje houten (GC1HH3T). De cache is verplaatst en er is dit briefje bij geplaatst met een coordinaat. DIt mag toch niet ? wat kan ik er aan doen behalve briefje weg halen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast JackHoe Geplaatst 7 augustus 2010 Share Geplaatst 7 augustus 2010 (bewerkt) Heb je al op het coördinaat gekeken? Je zou zeggen dat de cache daar naartoe verplaatst is. Dan zou ik hem terughalen en op de plek leggen waar hij lag, of zelf een andere plek zoeken en de cache wat aanpassen in de hoop dat het niet meer gebeurt. Dat dit niet mag, moge duidelijk zijn, maar niet iedereen houd zich aan wat wel en niet mag. 7 augustus 2010 bewerkt door JackHoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
averschuuren Geplaatst 7 augustus 2010 Share Geplaatst 7 augustus 2010 (bewerkt) Je kunt nu wel je eigen cache als found loggen 7 augustus 2010 bewerkt door averschuuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Track_leader Geplaatst 7 augustus 2010 Share Geplaatst 7 augustus 2010 http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=12503 doe i need to say more Compboy is een andere nickname van de eigenaar van deze cache blijkbaar al meer aan de hand geweest van deze cache...... de cache is niet gekaapt.. allleen ergens anders geplaatst. missschien iamnd die het echt gevaarlijk vindt/vond/is gaan vinden mag dat? tja als het echt gevaarlijk is dan is het begrijpelijk maar het getuigd niet van de juiste communicatie technieken met de eigenaar. Het is wel een beetje vreemd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The_Muppets Geplaatst 8 augustus 2010 Share Geplaatst 8 augustus 2010 Ik zou de cache archiveren, ik heb me redelijk lopen ergeren tijdens het lopen Ook zal ik met mijn eigen naam op het forum komen suc6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 8 augustus 2010 Share Geplaatst 8 augustus 2010 (bewerkt) Waar hebben we het over. Het is een nano. Die mag wat mij betreft onder de voordeur van de HEMA geplakt worden! Die dingen zijn toch juist ideaal voor plaatsen met heel veel muggels? Alleen het zoeken ernaar is gewoon vervelend tussen de mensen. Maar ja, je hoeft hem niet te vinden, het mag. Alleen op eigen houtje (grappige woordspeling voor deze cache) een cache verplaatsen is not done. Maar wel weer zo netjes met een briefje. Beter dan een echte rip. Ik denk dat Bas even achter zijn oren moet krabben of hij met deze cache wel bereikt wat ie wil bereiken. Blijkbaar vinden veel zoekers het maar niets. Dan gewoon archiveren en iets nieuws bedenken. Zijn het maar een paar zeurzakken, dan gewoon lekker laten liggen. Want iedereen het naar de zin maken is erg lastig in dit landje vol eigenwijze cachers................. 8 augustus 2010 bewerkt door Team Professor X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden