cirkel Geplaatst 20 juli 2010 Geplaatst 20 juli 2010 Hallo Bij het installeren van verschillende kaarten kan ik niet kiezen in welke folder de kaarten moeten geinstalleerd. Dus komen ze overal in verschillende folders te staan. Kan ik dit op een of andere manier zelf bepalen ? Cirkel
0 MacDD Geplaatst 20 juli 2010 Geplaatst 20 juli 2010 Hallo Bij het installeren van verschillende kaarten kan ik niet kiezen in welke folder de kaarten moeten geinstalleerd. Dus komen ze overal in verschillende folders te staan. Kan ik dit op een of andere manier zelf bepalen ? Cirkel Wees daar voorzichtig mee, bij de registratie kan er dan iets gierends fout gaan. Je mot dan nl. iets in de registry veranderen en dat kan lastig zijn voor de een en makkelijk voor de ander.
0 meelhopper Geplaatst 23 juli 2010 Geplaatst 23 juli 2010 Ik heb de kaarten na installatie ook in ander mappen geplaatst. Wel moet je daarna je registry aanpassen. Als je dit nog nooit gedaan hebt lastig. Zoek in je registry bij local machine, software, op Garmin en dan mapsource. Pas hier in diverse mapjes de regels aan met de juiste paden. Daar waar je de oude padverwijzingen ziet staan zet je de nieuwe neer. Maak wel eerst een backup van je registry. Suuk6
Vraag
cirkel
Hallo
Bij het installeren van verschillende kaarten kan ik niet kiezen in welke folder de kaarten moeten geinstalleerd. Dus komen ze overal in verschillende folders te staan.
Kan ik dit op een of andere manier zelf bepalen ?
Cirkel
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten