Spring naar bijdragen

Kosten Geocache Navigator


IHelder

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb onlangs voor 17,50 euro de software 'geocache navigator by trimble' gedownload op mijn nokia 6110. Vervolgens was ik binnen één dag 62 euro beltegoed kwijt aan het uitproberen van het programma. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Doe ik iets verkeerd?

Mijn provider is Simyo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het programma genereert data verkeer. Simyo rekent dat af per kb. Dat is prima als je incidenteel eens wat gebruik maakt van data verkeer.

Gebruik je meer data dan 1 mb dan kun je beter bij simyo een bundel aanschaffen. De bundels moet je wel vooraf aanschaffen. Toen ik laatst op vakantie was en wist dat ik veel zou internetten op mijn mobiel heb ik de maandbundel genomen. Voor een dagje actief cachen neem ik vooraf een dagbundel.

 

Omschrijving Tarief

Standaardtarief € 0,10 cent per 100 kB

Dagbundel (tot 20 MB) € 1,- voor 24 uur

Maandbundel (tot 200 MB) € 10,- voor 30 dagen

 

Je kunt dit allemaal instellen via je persoonlijke pagina bij simyo.

 

(ps. 62€ zou betekenen dat je die dat 62 mb aan data binnen moet hebben gehaald, en dat is op zich wel erg veel. dan red je het met de dagbundel ook niet. Ik ken de software verder niet maar kijk eens of je ook de mogelijkheid hebt om afbeeldingen niet te downloaden naar je mobiel tenzij je daar zelf bewust voor kiest)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...