belbor Geplaatst 28 juni 2010 Geplaatst 28 juni 2010 Belbor is verhuisd. Ik heb mijn thuis coords aangepast op www.geocaching.com Nu krijg is nog steeds e-mails binnen van nieuwe caches die online komen nabij mijn oude adres. En dat is wat ik nou net niet wil hebben, ik wil ze van mijn nieuwe woonomgeving. Dus, is er (nog) een andere plek waar ik coords moet aanpassen? Zo ja, waar? Heb diverse instellingen bekeken, ben bang dat ik iets over het hoofd zie. Tnx.
Waldio Geplaatst 28 juni 2010 Geplaatst 28 juni 2010 Bij Search Options moet je je home coördinaten wijzigen, dat doe je met Update Home Coordinates. Misschien dat je ze verkeerd hebt opgeslagen?
masterchef Geplaatst 28 juni 2010 Geplaatst 28 juni 2010 Hoi, Bij je notifactions op gc.com moet je dan ook ff de coords veranderen. Dan zal het wel goed komen. Masterchef
de emmers Geplaatst 28 juni 2010 Geplaatst 28 juni 2010 (bewerkt) Bij setup notifications via your profile. bij een notification vul je ook een coordinaat in masterchef was mij net voor zie ik 28 juni 2010 bewerkt door de emmers
Aanbevolen berichten