Gewoon_San Geplaatst 25 juni 2010 Geplaatst 25 juni 2010 Hoi allemaal, Ik was een trotse bezitter van een oregon 200 en heb nu een oregon 450 T aangeschaft, heel mooi ding Maar ik was gewend om in profiel een geocaching in te toesten en dan kon je het aan meters zien wat er nog gedaan moesten worden. Nu in de 450 T staat er geen geocaching tussen de profielen en geeft die ook niet het aantal meters tot aan de cache, dus nu is het zoeken voor mij wel heel moeilijk geworden. Wellicht is het een kleinigheidje maar ik zit al een uur te zoeken en kan niks vinden. Wie heeft voor mij de tip zodat ik weer verder kan
Team Adelaar Geplaatst 25 juni 2010 Geplaatst 25 juni 2010 Ik heb een 550, maar zal wel een beetje hetzelfde zijn. Je gaat in het menu naar stel in. Dan ga je naar kaart. En dan vul je bij gegevensvelden het aantal velden in je je wilt zien tijden het navigeren. Ik had dat probleem namelijk afgelopen week ook. Succes team Adelaar
Gewoon_San Geplaatst 25 juni 2010 Auteur Geplaatst 25 juni 2010 Als ik dat doe komt er bij mij te staan de snelheid en de koers wellicht moet ik dit dan ook weer instellen?? Misschien weet je dit dan ook, please!!!!
eitjes Geplaatst 25 juni 2010 Geplaatst 25 juni 2010 Klik op het veld wat je niet wilt zien, dan kun je vervolgens kiezen uit een menu wat je daar wel wilt zien. Maak voor elke situatie een ander profiel aan, dan kun je snel switchen van auto, naar fiets, naar geocaching. Succes!
Semmyb Geplaatst 25 juni 2010 Geplaatst 25 juni 2010 (bewerkt) Klik op het veld wat je niet wilt zien, dan kun je vervolgens kiezen uit een menu wat je daar wel wilt zien.Maak voor elke situatie een ander profiel aan, dan kun je snel switchen van auto, naar fiets, naar geocaching. Succes! je kunt ook naar menu gaan -dan stel in- kaart - toon data velden - dashboard - dan geocaching active. Dan krijg je een kompas roos ,de afstand naar een cache, en een icoontje om in je opgeslagen caches tekomen,en de cachenaam waar je op kunt klikken en de informatie naar voren komt van het betreffende cache Weet niet zeker of dit ook op een 450 zit ,heb nl een 550t. 25 juni 2010 bewerkt door Team Fridhem
Gewoon_San Geplaatst 25 juni 2010 Auteur Geplaatst 25 juni 2010 Yes, Thanx ik heb het weer gevonden hoor Ik had eigenlijk dashboard en dan geocaching nabij krijg je ook een soort gelijk iets, is dan ff uitproberen wat het handigst is. Dank allemaal voor jullie hulp nu kan ik volgende week met een gerust hart naar spanje vertrekken. En daar liggen veel caches
Onderkoffer Geplaatst 25 juni 2010 Geplaatst 25 juni 2010 Ik ben nieuw met Geocachen en ook met m'n 450T. Ik heb deze week ook zitten klooien met die profielen. Het is allemaal nog wat wennen, maar ik weet iig al m'n weg een beetje te vinden op het apparaat..
Aanbevolen berichten