Spring naar bijdragen

Gsak Op 2 Computers?


Attila de Hunt

Aanbevolen berichten

Ik ben sinds gister de trotse bezitter van een netbookje. Tot nu toe heb ik nog niet met GSAK gewerkt, en nu wil ik dat programma graag gaan kopen. Kun je dit na aanschaf op zowel je vaste computer als ook op je netbook zetten, of moet ik GSAK dan 2 keer aanschaffen en dus 2x betalen? Wie weet hier het antwoord op? Ik wil het graag óók op het netbook omdat mij dat handig lijkt op vakantie. Alvast dank voor je reactie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tussen de FAQ op de site van gsak staat het volgende:

14. I want to use GSAK on my laptop as well, do I have to buy another registration?

 

The license agreement which you accept when installing GSAK does explain this (Yea, I know, who reads that rubbish) but I would just like to make it clear.The GSAK license is for the USER and not the computer. This means you can install and register it on your desktop, laptop, work computer (providing you have permission) etc.

 

It is not only OK to do this, I actively encourage it. One of the main reasons for the backup/restore feature was so you could transfer GSAK data/settings between computers.

 

This may be at odds with other license agreements, but I just don't think it fair you have to pay for the software on each computer YOU use.So if you are a bit geeky, and like me have 5 computers, then by all means install and register on all 5 without an ounce of guilt

 

However, This does not mean you can use your license key on your friend's/relative's computer so he/she can use it.

 

Oftewel: ga je gang, graag zelfs, zolang je em niet aan anderen geeft!

bewerkt door Fotogravinnetje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...