Spring naar bijdragen

Hoe Krijg Ik De Gc Code Als Waypointnaam?


Jojogirl

Aanbevolen berichten

Sinds kort ben ik premium member en ben ik aan het stoeien gegaan met GSAK. De meest simpele functies snap ik inmiddels een beetje en ik heb ook de macro gevonden om caches naar mijn Oregon 450t te exporteren.

Het enige probleem is nu dat de waypoints van de caches allemaal een rare code als naam krijgen en niet de GC-code zoals ik het het liefst zou zien. Hier is vast iets aan te veranderen met de één of andere instelling in GSAK of in de macro, maar hoe?

bewerkt door Jojogirl
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Standaard geeft GSAK hem volgens mij de naam "PREFIX" (ingegeven door cache eigenaar op de cache pagina)+ de GC-code (zonder GC).

Dus GCABCDE heeft bijv 5 waypoints met de Prefix 01 t/m 05, dan krijgen je WP's de naam 01ABCDE t/m 05ABCDE.

Is dat bij jou ook het geval dan? Of wat voor naam krijgen de WP's bij jou in GSAK?

 

Of het zo aan te passen is durf ik neit te zeggen, kwas op zoek :thumbup: Hoe zou je het precies willen hebben dan? GCABCDE01 t/m GCABCDE05 ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan in elk geval wanneer je een export maakt naar een GPX bestand (dat je vervolgens weer kan inlezen in je GPS evt via MapSource) aangeven welke velden meegegeven worden.

%code geeft de code (de GC code) weer en %name de 'echte' naam van de cache.

Moet je even mee experimenteren.

 

Ik heb bijv bij 'Cache beschrijving' nu staan: '%code by %By (%Dif/%Ter)

 

succes,

Karen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...