Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo ieder1,

Sinds kort zijn wij ook wat bezig met geocaching, juist omdat de kids dit ook erg leuk vinden. Nu hadden wij al een eXplorist 100, maar ik heb onlangs een 210 overgenomen van een collega. Leuk apparaat, goed genoeg voor ons doel.

Maar.. het was een wat oudere en ik zag op de Magellan site dat er een firmware update was. Deze heb ik geïnstalleerd om wat meer mogelijkheden te hebben. Ik kwam er toen achter dat het hele apparaat niet meer werkte omdat de basemap weg was.

Wel, met veel zoeken naar oplossingen op dit forum (waarvoor dank :thumbup: ) heb ik 'm weer aardig aan de praat, alleen met een NA basemap welke veel minder gedetailleerd is dan de standaard kaart die erin zat. Deze wil ik wel graag weer terug hebben, is dat mogelijk?

En verder wie weet waar ik een met de eXplorist 210 werkende MapSend kan verkrijgen? Ik ben al verschillende dingen aan het proberen geweest, maar ik krijg nooit de goede output. Het zijn altijd .IMG kaarten en dat pikt de 210 niet.

Ook bij de Magellan site zie ik deze software volgens mij niet meer.

Wie kan ons uit de brand helpen?

Alvast bedankt!

Groeten,

Martin

Geplaatst
En verder wie weet waar ik een met de eXplorist 210 werkende MapSend kan verkrijgen?

hier helemaal onderaan de pagina. Weliswaar Mapsend Light, maar goed. Vantagepoint werkt ook goed, dit is volgens mij de vervanger van Mapsend.

Maar dat had je allemaal zelf kunnen vinden....

Geplaatst
En verder wie weet waar ik een met de eXplorist 210 werkende MapSend kan verkrijgen?

hier helemaal onderaan de pagina. Weliswaar Mapsend Light, maar goed. Vantagepoint werkt ook goed, dit is volgens mij de vervanger van Mapsend.

Maar dat had je allemaal zelf kunnen vinden....

Goedenavond Graaf ;-)

Bedankt hoor, en dat had ik idd zelf ook al gevonden. Mapsend Lite werkte echter ook niet. Vantagepoint had ik nog niet geprobeerd omdat ik dat nergens in verband kon brengen met de eXplorist serie. Ach ja, nieuw hè :blush:

En geloof me, ik ben er echt wel een paar uurtjes zoet mee geweest .... :) Maar nu werkt alles weer!

grtz,

Martin

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...