Flying Henk Geplaatst 29 mei 2010 Geplaatst 29 mei 2010 Hoe kan ik op de site van geocaching.nl of geocaching.com zoeken op meerdere zoekitems. Voorbeeld: ben op zoek naar een nachtcache, regio meppel en omgeving met een straal van 20 km. zoekitems: - nachtcache - regio meppel - straal: 20 km Op de site van geocaching.com kan men slechts zoeken op 1 zoekitem. wie kan mij helpen.
flet Geplaatst 29 mei 2010 Geplaatst 29 mei 2010 Hoe kan ik op de site van geocaching.nl of geocaching.com zoeken op meerdere zoekitems. Voorbeeld: ben op zoek naar een nachtcache, regio meppel en omgeving met een straal van 20 km. zoekitems: - nachtcache - regio meppel - straal: 20 km Op de site van geocaching.com kan men slechts zoeken op 1 zoekitem. wie kan mij helpen. Ben je premium member? Dan kun je pocket queries aanmaken. Daar kan je heel veel in aangeven. Deze mogelijkheid vindt je op je persoonlijke cachepagina.
Flying Henk Geplaatst 29 mei 2010 Auteur Geplaatst 29 mei 2010 Hoi flet. Nee ik ben geen premium member. Is dit de enigste mogelijkheid om specifiek op meerdere zoekitems te kunnen zoeken.
team RITK Geplaatst 29 mei 2010 Geplaatst 29 mei 2010 Als je slechts in een straal van 20 km wil zoeken dan is het toch niet zo'n grote opgaaf om ze allemaal even langs te lopen?
silkwood Geplaatst 29 mei 2010 Geplaatst 29 mei 2010 Er zijn diverse bookmarks aangemaakt die verwijzen naar nachtcaches, bijvoorbeeld deze.
Delbar Halpipe Geplaatst 30 mei 2010 Geplaatst 30 mei 2010 Ik heb een overzichtje gemaakt van handige bookmarks op mij site www.thebestofgeocaching.nl. Misschien heb je er wat aan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden