HEMAE.NL Geplaatst 18 mei 2010 Geplaatst 18 mei 2010 (bewerkt) Hallo allemaal, vanmiddag inderdaad via een ticket ons GC.NL account aan laten maken - hartelijk dank aan Team Beetle daarvoor. Zojuist kijk ik op het forum en schrik me dood ... onze site betiteld als phishing site Als we iets willen is het zeker niet zoiets. We zijn gewone, vredelievende cachers met zo'n 1250 founds in D, NL, B en A. Een blik via "Search a Player" op GC.com had het een en ander opgehelderd, inderdaad geen brand ! Na ja, in ieder geval weet iedereen nu dat wer er ook zijn . Happy caching en ... bis bald im Wald, Henk - HEMAE.NL 18 mei 2010 bewerkt door HEMAE.NL
Peetee Geplaatst 18 mei 2010 Auteur Geplaatst 18 mei 2010 HEMAE.NL, sorry ... En welkom op dit forum!
Phoenix-night Geplaatst 18 mei 2010 Geplaatst 18 mei 2010 Perfecte reclamecampagne! Ik ben er jaloers op PN
Waldio Geplaatst 19 mei 2010 Geplaatst 19 mei 2010 Ik ben er jaloers op Wisten jullie al dat de cache van PN je virussen oplevert als je ze found logt?
Mr.Atari Geplaatst 19 mei 2010 Geplaatst 19 mei 2010 ja het virus dat je cacheverslaving verergert...
Mr.Atari Geplaatst 19 mei 2010 Geplaatst 19 mei 2010 Hallo allemaal, vanmiddag inderdaad via een ticket ons GC.NL account aan laten maken - hartelijk dank aan Team Beetle daarvoor. Zojuist kijk ik op het forum en schrik me dood ... onze site betiteld als phishing site Als we iets willen is het zeker niet zoiets. We zijn gewone, vredelievende cachers met zo'n 1250 founds in D, NL, B en A. Een blik via "Search a Player" op GC.com had het een en ander opgehelderd, inderdaad geen brand ! Na ja, in ieder geval weet iedereen nu dat wer er ook zijn . Happy caching en ... bis bald im Wald, Henk - HEMAE.NL Welkom op het forum. Natuurlijk niet meteen een ideale binnenkomer, maar zoals je wellicht gelezen hebt is het misverstand al rechtgezet. In inderdaad, zoals PN al zegt, uitstekende reclame, want je profielpagina heeft wellicht nog nooit zoveel bezoekjes gehad En met je eigen post is meteen het gedeelte "beginnende cacher" ontkracht, want 1250 founds vind ik niet echt "beginner" Met zoveel ervaring heb je wellicht hier op het forum veel toe te voegen, dus nogmaals welkom
GeoVlinder Geplaatst 19 mei 2010 Geplaatst 19 mei 2010 Inderdaad een reclamestunt om groen van te worden. Sommigen denken er maanden over en betalen heel veel geld voor zo'n geweldige binnenkomer. Welkom op het forum, groetjes GeoVlinder
Mr.Atari Geplaatst 19 mei 2010 Geplaatst 19 mei 2010 oh, wie dan? want volgens mij is dit forum gratis hoor... (en is reclame niet toegestaan)
GeoVlinder Geplaatst 19 mei 2010 Geplaatst 19 mei 2010 Niet hier, maar in het algemeen: mensen die bekend willen worden, reclamebureaus, enz.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden