pahaquya Geplaatst 17 mei 2010 Geplaatst 17 mei 2010 we gaan binnenkort op vakantie in belgie en natuurlijk willen we daar gaan cachen. ik kan zoeken in een straal van de vakantie plek maar ik zou graag alleen de traditionals of alleen de multi's in die straal willen hebben. weet iemand of dit mogelijk is? alvast hartelijk dank. pahaquya
Tornado Bram Geplaatst 17 mei 2010 Geplaatst 17 mei 2010 (bewerkt) we gaan binnenkort op vakantie in belgie en natuurlijk willen we daar gaan cachen.ik kan zoeken in een straal van de vakantie plek maar ik zou graag alleen de traditionals of alleen de multi's in die straal willen hebben. weet iemand of dit mogelijk is? alvast hartelijk dank. pahaquya Ik gebruik hier de volgende optie voor: Geocaching maps Hier kan je de plaatsnaam intoetsen en vinkje zitten voor het type cache 17 mei 2010 bewerkt door Tornado Bram
pahaquya Geplaatst 17 mei 2010 Auteur Geplaatst 17 mei 2010 is idd een oplossing maar de straal waar ik wil gaan cachen (2 weken) is +- 50 km en zover kan de maps niet aan.helaas
Mr.Atari Geplaatst 17 mei 2010 Geplaatst 17 mei 2010 voer een PQ uit, geef je vakantielocatie als middelpunt aan met een straal van 50 Km (even opletten, PQ's staan standaard op miles) en je kan dan ook nog aangeven welk soort caches je wil vinden...
pahaquya Geplaatst 17 mei 2010 Auteur Geplaatst 17 mei 2010 moest toch even diep nadenken wat een PQ is maar daar ben ik nu achter gekomen en het ziet er naar uit dat dit het beste werkt. hartelijk dank voor de snelle hulp.morgen lekker stoeien om de caches in de gps te krijgen. nogmaals hartelijk dank pahaquya
Waldio Geplaatst 18 mei 2010 Geplaatst 18 mei 2010 Je kan het ook zo doen: http://www.geocaching.com/seek/nearest.aspx
Cernunnos Geplaatst 18 mei 2010 Geplaatst 18 mei 2010 of je gebruikt deze tool. werkt perfect. Heb het uitgeprobeerd en pakt ook gewoon plaatsen in het buitenland.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden