Spring naar bijdragen

Aan welke gps geven jullie de voorkeur?


Kitefun

Aanbevolen berichten

Als het haar te lang duurt dan ....

 

"Khebbum" klinkt dan weer door de bossen. Zelfs zonder GPS is die taart nog sneller. Andere krachten? Zeg maar boze krachten. Maar als troostprijs mag ik loggen en zij fotograferen. Dat is voor degene na ons weer een ramp. Mijn handschrift is niet te lezen en de Fee maakt zoveel foto's dat om ze online te brengen tijdens het loggen is het een toer om de spoilers niet online te krijgen  :yes:

Jij hoort "Khebbum" ik hoor "Bingo" en dat terwijl MIJN "taart" nog nooit een GPS in haar handen gehad heeft :cry: Of het moest zijn dat ze hem even vast mocht houden omdat ik even iets moest doen dat zelfs onze Kroonprins niet vreemd is.

Begrijp je nu ook waarom ik zo'n hekel aan bingo heb. Eens komt er een tijd dat ik "wijntje" te snel af ben, al zal ik maar onderstaande antenne, met dank aan de Prof. op mijn petje zetten ;)

antenne_dipool.jpg

Ruud :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zou ik eens een taart mogen lenen, zo voor een dagje?

Lijkt me hartstikke handig en het vijzelt me aantal gevonden caches wat op.

Wat kosten ze? Zo, voor een uurtje of wat?

Je ken der komen halen N52 17.528 E4 58.655 Je mag der gratis mee nemen, maar dan wil ik de garantie dat ze voorlopig niet meer terug komt ;)

Ruud :angry: die zijn "taart" voor geen goud wil missen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal.

 

Ik las pas op www.hikingsite.nl dat er van casio nu ook een gps horloge bestaat.

 

(kijk bij navigatie(gps koopgids)) daarna door naar fabrikant/merk.

Het is een casio protek satelite navi.

 

;) Ik hoop dat je keuze nu nog makkelijker is geworden?? :yes:

 

Groetjes keske27(kees) :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

voorlopig

Da's nogal een ruim begrip. Als dat staat voor een langere periode, dan wil ik wel een mogelijkheid hebben

om het effe te probere.

 

Jullie mogen je wel gelukkig prijzen met zulke snuffelaarsters. Het probleem bij ons mannen is volgens mij

het laatste stukje. We komen het hele eind op techniek, maar net niet helemaal. Vrouwen hebben toch

dat beetje extra, de 'finishing touche' zullen we maar zeggen, dat gevoel voor het fijne.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wanneer gaan we

Dit is zeer verwarrend. Het is mij onduidelijk tegen welk pilsie ik aan zit te ...

Met alle gevolgen van dien, dus. Zo blijkt.

 

Ik wil mijn lijstje van gevonden caches effe behoorlijk opkrikken. Dus dat moet goed gepland worden.

Verder hou ik niet van bingo, dus dat moet iets anders worden. En ik moet voor het licht wordt terug zijn.

 

En om geen verwijten te krijgen dat het teveel Off Topic wordt:

ik geef de voorkeur aan een eTrex. Legend of Vista.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wanneer gaan we

Dit is zeer verwarrend. Het is mij onduidelijk tegen welk pilsie ik aan zit te ...

Met alle gevolgen van dien, dus. Zo blijkt.

 

Ik wil mijn lijstje van gevonden caches effe behoorlijk opkrikken. Dus dat moet goed gepland worden.

Verder hou ik niet van bingo, dus dat moet iets anders worden. En ik moet voor het licht wordt terug zijn.

 

En om geen verwijten te krijgen dat het teveel Off Topic wordt:

ik geef de voorkeur aan een eTrex. Legend of Vista.

't is toch zo makkelijk

Ruud tekend met ;) en ik teken met

Marja :yes: want bier stinkt :angry:

Ik wil ook wel hebbes of zo roepen hoor, maakr mij niet uit, ik vind hem toch als eerste. En ik zal zorgen dat je voor licht weer binnen bent :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...