handleiding Geplaatst 9 mei 2010 Share Geplaatst 9 mei 2010 Hier en daar zijn er dus kennelijk nog een paar door de mazen van het net geslopen. Ik denk dat Kruimel Hokjesgeest gedoogt omdat het gewoon een super idee is, en ook hij weet dat je er een hoop werk voor verricht moet worden, in mijn geval lagen er 2 punten op marineterrein, een vlak achter de werkplek , en een op het munitiemagazijn zeg maar (die kon ik niet benaderen) de rest kon ik ruimschoots benaderen, heb hem binnen een uur gefietst en daarna gelogd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefandD Geplaatst 14 mei 2010 Share Geplaatst 14 mei 2010 Oeps... Inside Glass staat vanaf vandaag op archived! Zou dat door deze discussie komen? Of heeft iemand geklikt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 14 mei 2010 Share Geplaatst 14 mei 2010 :crybaby: :crybaby: Ik wou net morgen het glazen gebouw gaan fotograferen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden