albino Geplaatst 5 mei 2010 Geplaatst 5 mei 2010 Ik ben van plan een Garmin Etrex H te kopen voor geocaching. Ik hoef niet alle luxe maar gewoon een eenvoudig apparaat. Ik begin net met geocaching en wil eerst bekijken of ik het leuk vind. Ben al enkele keren met mijn zoon mee geweest en heb dus een beetje ervaring. Wie weet of dit een goede keus is. Ik weet er zijn betere!
Waldio Geplaatst 5 mei 2010 Geplaatst 5 mei 2010 De eTrex H is een goede GPS voor beginners. Kijk en vergelijk eens hier En de topic titel heeft niks met dit topic te maken.
GeoVlinder Geplaatst 5 mei 2010 Geplaatst 5 mei 2010 Als je puur een gps aanschaft om te kijken of je het wel leuk vind, zou ik een simpele geko kiezen. Tweedehands toestel voor weinig geld ofzo. Ligt er ook aan wat voor persoon je bent natuurlijk. Ben je een gadgetfreak of is simpel en makkelijk meer de wens? groetjes GeoVlinder
Peetee Geplaatst 5 mei 2010 Geplaatst 5 mei 2010 (bewerkt) Om te starten is het denk ik een prima apparaat. Ik heb mijn eerste 250 caches gevonden met de voorganger van deze gps, de Garmin Etrex Euro. Hier is hij al te koop vanaf € 69.50. 5 mei 2010 bewerkt door Peetee
diana Geplaatst 7 mei 2010 Geplaatst 7 mei 2010 Ik ben ook pas begonnen met cachen en heb hetzelfde apparaat. het bevalt mij erg goed. Duidelijk, gebruiksvriendelijk en nauwkeurig. En wat prijs betreft ook goed om te starten.
Charissa1404 Geplaatst 7 mei 2010 Geplaatst 7 mei 2010 Ik heb zelf het apparaat ook, en vind hem erg prettig. Ik vind alleen de kleur niet zo heel mooi, maar het is een fijn apparaat zonder allerlei toeters en bellen. Makkelijk zaken op in te voeren en vrij nauwkeurig.
Aanbevolen berichten