Twentse Mug Geplaatst 25 april 2010 Share Geplaatst 25 april 2010 Ik probeer een log te editen om een foto bij te zetten. Alles lukt. Klik op de knop "upload" en ik krijg een "internal error 500". Kan het zijn dat de foto (1.4 Mb) te groot is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 25 april 2010 Share Geplaatst 25 april 2010 Ik probeer een log te editen om een foto bij te zetten. Alles lukt. Klik op de knop "upload" en ik krijg een "internal error 500". Kan het zijn dat de foto (1.4 Mb) te groot is? Uiteraard kan een foto te groot zijn; maar in dit geval is er gewoon storing bij gc.com met het uploaden van plaatjes. De uploadgrens is iets van 5Mb als ik het goed heb; sowieso is het niet handig om grote foto's te uploaden, omdat die door gc.com teruggezet worden naar een lagere resolutie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 april 2010 Share Geplaatst 26 april 2010 Ik las op het GC.com forum (hier) dat men bezig was met het plaatsen van een nieuwe server. Misschien heeft het daarmee te maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twentse Mug Geplaatst 26 april 2010 Auteur Share Geplaatst 26 april 2010 Ik heb het net opnieuw geprobeerd en nu lukt het wel. Het lijkt inderdaad dat er aan GC kant iets veranderd is of dat er iets van een bug in zit of zat. In ieder geval dank voor de antwoorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden