Spring naar bijdragen

Gpsmap 60 Csx


Aanbevolen berichten

Mijn gps ging voor de derde keer defect en ben toen gaan zoeken waar of dit probleem in zit.

Bij de sofware version kon ik ook vinden dat er een GPS SW version in zit.

Als je de gps een upgrade geeft qua software schijnt het fout te gaan.

Nadat ik ook de gps sw software een upgrade had gegeven werkte mijn GPS weer als vanouds.

Doe hier je voordeel mee.

The dalmatiër.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Mijn gps ging voor de derde keer defect en ben toen gaan zoeken waar of dit probleem in zit.

Bij de sofware version kon ik ook vinden dat er een GPS SW version in zit.

Als je de gps een upgrade geeft qua software schijnt het fout te gaan.

Nadat ik ook de gps sw software een upgrade had gegeven werkte mijn GPS weer als vanouds.

Doe hier je voordeel mee.

The dalmatiër.

Heb al een aantal jaren een 60CSX waarvan ik de firmware al een aantal malen heb geugrade zonder problemen.

In het algemeen blijft het opnieuw "flashen" van firmware een beetje tricky, alhoewel het bij steeds meer apparaten voorkomt.

Als tijdens het flashen bijv. kortstondig de voedingspanning en/of verbinding wegvalt kun je blijven zitten met een niet werkend apparaat. Soms werkt opnieuw flashen, maar vaak ook niet.

Kortom: Zorg in het geval van het upgraden van de 60CSX software dat je USB verbinding goed is, en ga tijdens het flashen ook niet zitten pielen met de knopjes :thumbup:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb al een aantal jaren een 60CSX waarvan ik de firmware al een aantal malen heb geugrade zonder problemen.

In het algemeen blijft het opnieuw "flashen" van firmware een beetje tricky, alhoewel het bij steeds meer apparaten voorkomt.

Als tijdens het flashen bijv. kortstondig de voedingspanning en/of verbinding wegvalt kun je blijven zitten met een niet werkend apparaat. Soms werkt opnieuw flashen, maar vaak ook niet.

Kortom: Zorg in het geval van het upgraden van de 60CSX software dat je USB verbinding goed is, en ga tijdens het flashen ook niet zitten pielen met de knopjes :thumbup:.

 

en niet te vergeten volle batterijen in het apparaat.

bij een reboot gaat ie eerst op de batterijen verder. zijn ze leeg dan kan het big problemo zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...