Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo

Sinds de laatste update van Garmin kunnen we nu de kleur van de lijntjes zelf instellen (die je ziet b.v. bij Hemels breed naar coordinaat)

maar er blijft nu ook een lijn staan vanaf het vertrek punt , dit is erg hinderlijk (was eerder niet het geval), heeft iemand mischien een oplossing om dit nieuwe fenomeen

uit te schakelen?

Bedankt alvast Vr Gr P&A

Geplaatst

Bedoel je dat de tracklog blijft staan? Ga naar setup = Tracks = Dan de bovenste optie Tracklog opnemen, niet tonen. Dan zou het probleem moeten zijn opgelost. (als ik je tenminste meen te begrijpen)

Geplaatst

Hoi Gerrit

Nee niet de track lock die staat inderdaad uit , de streep die ik blijf zien is de hemelsbreed streep

eerst bewoog die mee met de blauwe driehoek waar je zelf staat nu blijft ie staan van waar ik begin met lopen, er naast

gaat op de oude manier de streep mee, dus nu loop ik met 2 strepen op mijn scherm.

Ik hoop dat je het snapt zodat je me mischien ermee kan helpen want het is zeer vervelend die

extra lijn op het scherm.

VrGr Peter

Geplaatst (bewerkt)

Hallo Peter, ga in het menu naar 'stel in', 'koers' en kies 'ga naar lijn' voor peiling en niet voor koesr (is net andersom).

Stond bij mij ook een tijdje verkeerd... succes met aanpassen.

bewerkt door GEO BEAR
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...