Harrie45 Geplaatst 14 april 2010 Geplaatst 14 april 2010 (bewerkt) Ik heb en Garmin Oregon. Hoe kan ik hiermee de richting bepalen van het ene WP naar het andere. Eigenlijk wil ik weten: hoe kan ik een lijn die begint bij het ene WP en gaat door het andere WP verlengen? BV kruispeiling van 2 lijnstukken die elkaar niet kruisen, maar natuurlijk wel als je de lijnstukken verlengt. (afgezien dat ze parallel lopen) Met RD coordinaten kan ik natuurlijk het X-verschil en Y-verschil vermenigvuldigen met BV 10, om een punt dat 10* verder ligt te krijgen. Maar hoe werkt dit in het algemeen? RD kun je niet gebruiken als je in Amerika bent. Ja er zijn tooltjes genoeg, maar hoe met de Garmin Oregon of andere GPS? 14 april 2010 bewerkt door Harrie45
topzoekertje Geplaatst 14 april 2010 Geplaatst 14 april 2010 (bewerkt) Ik heb en Garmin Oregon. Hoe kan ik hiermee de richting bepalen van het ene WP naar het andere. Eigenlijk wil ik weten: hoe kan ik een lijn die begint bij het ene WP en gaat door het andere WP verlengen? BV kruispeiling van 2 lijnstukken die elkaar niet kruisen, maar natuurlijk wel als je de lijnstukken verlengt. (afgezien dat ze parallel lopen) Met RD coordinaten kan ik natuurlijk het X-verschil en Y-verschil vermenigvuldigen met BV 10, om een punt dat 10* verder ligt te krijgen. Maar hoe werkt dit in het algemeen? RD kun je niet gebruiken als je in Amerika bent. Ja er zijn tooltjes genoeg, maar hoe met de Garmin Oregon of andere GPS? Zie mijn reactie in het draadje 'Afstand en koers meten'. Groet, Frans 14 april 2010 bewerkt door topzoekertje
Aanbevolen berichten