Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb sinds begin april deze Garmin maar hier zitten veel toeters en bellen op :crybaby:

wie kan en wil mij een beetje wegwijs maken met dit apperaat ik wil hem alleen gebruiken om te geocachen met de kinderen

graag hoor ik van u (omgeving Maastricht)

gr sanaky

Geplaatst

Met toeters en bellen, die heb ik nog niet gezien in de catalogi :crybaby: .

Wanneer het een 60csx of een Etrex model betreft dan kunnen we er wel wat over zeggen want daar hebben we ervaring mee, maar Oregon/Colorado e.d. hebben we ook weinig kaas van gegeten......

Geplaatst

Gaat het om een 60CSX of iets soortgelijks (CS, CX enz) dan wil ik wel helpen.

Gaat het om een Etrex (HCX of iets soortgelijks) dan lukt dat ook wel.

Oregon, Colorado, Dakota etc. moet ik passen.

Bij interesse stuur maar een PM.

Tip: loop met iemand een multi en je komt vanzelf een aantal dingen tegen die je uit moet voeren zodat je het in het veld kunt leren.

in de omgeving Maastricht zijn daar ruim voldoende mogelijkheden voor.

Kijk ook eens in dit draadje waar vrijwillgers zich per regio hebben aangemeld om mensen te helpen.

Geplaatst

Zo te zien gaat het om ééntje uit de etrex serie.

Daar is dit draadje in elk geval geplaatst.

Ik wil best helpen, maar we wonen 45 km. van Maastricht af.

Grtz. Larinagu

Geplaatst

beste collega cachers, fijn om zoveel reacties te krijgen (ook bloodwoosj is weer van de partij hij heeft me al eens eerder uit de brand geholpen )

het gaat hier om de Garmin Etrex Legend HCX

als het mogelijk zou zijn graag hulp van iemand uit Maastricht(kom zelf uit Riemst )

ik hoor het wel

gr en alvast bedankt

Sanaky

Geplaatst

beste collega cachers, fijn om zoveel reacties te krijgen (ook bloodwoosj is weer van de partij hij heeft me al eens eerder uit de brand geholpen )

het gaat hier om de Garmin Etrex Legend HCX

als het mogelijk zou zijn graag hulp van iemand uit Maastricht(kom zelf uit Riemst )

ik hoor het wel

gr en alvast bedankt

Sanaky

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...