Spring naar bijdragen

Gsak


Wwodan

Aanbevolen berichten

Onlangs een pocket-querie gemaakt voor caches in Belgie en Oostenrijk als GPX/LOC file en geopend in GSAK versie 7.7.0.109

In het overzicht in de bovenste helft van het scherm (tabel) staat alles keurig erin met de juiste benamingen etc.

 

Als je een cache aanklikt staat in de onderste helft de omschrijving van de cache met logos trad. of multi etc coordinaten, fotos keurig alles compleet. alleen de naam is niet van de cache.

 

Welke cache ik in de tabel ook aanklik alles wordt aangepast in de omschrijving, maar niet de naam van de cache, die blijft voor alle caches verder gelijk.

Ook pocket queries van caches uit ander landen en dus ook Nederland, hebben allemaal de zelfde naam.

 

Welke Querie dan ook in de onderste helft van het scherm heet elke cache bij mijn "La Roche"

 

Heeft Iemand enig idee om dit te kunnen verhelpen??

 

Ik heb dit nooit eerder meegemaakt maar na aanschaf van een nieuwe computer met windows 7 en de laatste versie van GSAK is dit het geval.

 

Enig Idee??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Er zijn ondertussen al weer nieuwe patches voor GSAK 7.7.0 Build 109 beschikbaar.

Hier te vinden. Misschien verhelpt dat het probleem.

 

Powk slaat de spijker op de kop, in de 1e update release staat al dat er een fix is ivm met GPX bestanden van België

5. Fixed a problem with loading GPX files from Geocaching.be (more information)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb hier geen gsak... Maar al eens geprobeerd de database te defragmenter/controleren (optie binnen gsak) Dit wil wel een corrupte databases en andere fouten herstellen.

Defragmenteren heeft niets gholpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn ondertussen al weer nieuwe patches voor GSAK 7.7.0 Build 109 beschikbaar.

Hier te vinden. Misschien verhelpt dat het probleem.

Ook de patch heb ik gedownload en geinstalleerd maar helaas geen resultaat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...