Spring naar bijdragen

Wie Plaatst Inktpotjes In De Caches?


flet

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

mensen moeten überhaupt nadenken wat ze in de bakjes kistjes doen. ik heb er al van alles uitgehaald in de loop van de tijd. aanstekers in kisten die in de volle zon staan. kaarsen idem. ik heb ook al een keer condooms uit mijne eigen cache gehaald. weet niet precies wat de bedoeling was van die laatste maar ze waren over de datum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mensen moeten überhaupt nadenken wat ze in de bakjes kistjes doen. ik heb er al van alles uitgehaald in de loop van de tijd. aanstekers in kisten die in de volle zon staan. kaarsen idem. ik heb ook al een keer condooms uit mijne eigen cache gehaald. weet niet precies wat de bedoeling was van die laatste maar ze waren over de datum.

 

das vast niet l u l l i g (gewoon Nederlands woord) bedoeld, gewoon safe cachen :blush:

bewerkt door MatsRetep
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mee eens, mensen moeten eens na denken wat er in een cache gedaan word.

 

Ik ben ook al een keer dingen tegen gekomen die niet thuis horen in een cache na mijn mening. Bijv. een coin tegen gekomen voor een sigaretten automaat (age coin),

medicijnen (paracetamol), aansteker en een zakmes en nog wel wat andere dingen waar van ik denk dat hoort niet thuis in een cache.

 

als we daar met iedereen wat beter over na denken..

 

groeten alex

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mensen moeten überhaupt nadenken wat ze in de bakjes kistjes doen. ik heb er al van alles uitgehaald in de loop van de tijd. aanstekers in kisten die in de volle zon staan. kaarsen idem. ik heb ook al een keer condooms uit mijne eigen cache gehaald. weet niet precies wat de bedoeling was van die laatste maar ze waren over de datum.

 

das vast niet l u l l i g (gewoon Nederlands woord) bedoeld, gewoon safe cachen :thumbup:

 

Lekker 'safe' als ze over de datum zijn... ;)

 

(al ben ik geen fan van die dingen, uit een cache zou ik ze niet gebruiken.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Alex,

 

Wij hadden het niet in onze log vermeld, maar bij 't paradijs hadden we ook rode handen en hebben even de tijd genomen om alles inktvrij te maken. Alleen onze handen werd wat lastiger. Wij hebben op 21 maart je cache bezocht, dus wellicht geeft dit een betere tijdlijn.

 

Groeten,

Wiztel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mensen moeten überhaupt nadenken wat ze in de bakjes kistjes doen. ik heb er al van alles uitgehaald in de loop van de tijd. aanstekers in kisten die in de volle zon staan. kaarsen idem. ik heb ook al een keer condooms uit mijne eigen cache gehaald. weet niet precies wat de bedoeling was van die laatste maar ze waren over de datum.

 

das vast niet l u l l i g (gewoon Nederlands woord) bedoeld, gewoon safe cachen ;)

 

Lekker 'safe' als ze over de datum zijn... ;)

 

(al ben ik geen fan van die dingen, uit een cache zou ik ze niet gebruiken.)

 

Al zouden ze niet over de datum zijn...... Ze zullen maar in België gekocht zijn.... je weet wel, met van die zweetgaatjes..... :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...