Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi

Ik heb een vraagJE sinds heeel kort heb ik een pda, hp iPac 214, nu ben ik benieuwd wat voor programma's (geocaching gerelateerd) hierop te gebruiken zijn?

Er zit geen Gps op (hoeft ook niet, die heb ik), maar een programma om alle caches met beschrijving erop te zetten kan makkelijk zijn. Ben benieuwd wat er allemaal beschikbaar is. Ik zoek via google, maar heb geen idee wat wat is en waarvoor te gebruiken.

Alvast bedankt!

WW

Geplaatst

Heb er zelf ook zo een.

Na veel trial en freeware programma's gebruikt te hebben, heb ik er 2 over gehouden om mee te werken, welke ik zelf het prettigste vind.

1) Cachemate (Cachemate PPC) Is wel commercieel (giga bedrag van $8,00!)

2) GCzII (GCzII) Freeware. Je Ipaq moet wel verbinding kunnen maken met het Internet hiervoor. Maar met een dockingstation of USB kabel werkt dit perfect via ActiveSync

3) PGCT (PGCT) Kan niet zonder. Berekeningen maken en vooral de optie Multi Calculator is perfect

Maar dit is wat ik handig vind. Jij kan het wel heel anders vinden.

Succes ermee !

Geplaatst

Ik gebruik momenteel op een HP iPAQ:

1) GPXSonar: cachebeschrijvingen (vergelijkbaar met CacheMate)

2) PGCT: allerlei handige tools

3) OziExplorer CE: kabouterkaarten

Geplaatst

FMBKK en De Armadillo's bedankt voor deze nuttige info!!!

Ben er helemaal blij, is moeilijk als je niet weet wat gebruikt kan worden, hiermee kan ik zeker verder.

GPXsonar blijkt niet meer ondersteund te worden? Hoe is de ervaring met vastlopers? Kan het nog gebruikt worden? Met al die vernieuwingen die .COM uitgevoerd heeft?

Ik ga weer verder surfen :lol:

Bedankt!

Groetjes WW

Geplaatst
FMBKK en De Armadillo's bedankt voor deze nuttige info!!!

Ben er helemaal blij, is moeilijk als je niet weet wat gebruikt kan worden, hiermee kan ik zeker verder.

GPXsonar blijkt niet meer ondersteund te worden? Hoe is de ervaring met vastlopers? Kan het nog gebruikt worden? Met al die vernieuwingen die .COM uitgevoerd heeft?

Ik ga weer verder surfen :lol:

Bedankt!

Groetjes WW

Geen enkel probleem met GPXsonar. Ik gebruik het nu meer dan een half jaar.

Had eerst CacheMate op een Palm PDA, maar na overgang naar de iPAQ had ik geen zin om nog eens te betalen voor een PPC versie (ook al is het maar een paar dollar). GPXsonar bevalt me evengoed als CacheMate.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...