Wandelaar Geplaatst 18 januari 2004 Geplaatst 18 januari 2004 Het nummer van de Kon. Marechaussee hoef je niet tebellen wand die doen daar niets mee en komen je ook niet helpen als er wat is daar voor is politie of 112 een goede kaart van het gebied waar je ben kan ook helpen Co
Biertjuh Geplaatst 5 februari 2004 Geplaatst 5 februari 2004 We zijn nu ruim twee weken verder, maar hoe staat het nu met die lijst Ruud
Kruimeldief Geplaatst 5 februari 2004 Geplaatst 5 februari 2004 We zijn nu ruim twee weken verder, maar hoe staat het nu met die lijst Ruud De lijst lijkt wel opgelost. GRTZ Kruimeldief Te koop: bull dog, eet alles, gek op kinderen.
Biertjuh Geplaatst 16 februari 2004 Geplaatst 16 februari 2004 Ik ben op dit moment bezig op de noodlijst van .nu opnieuw op te starten.De regels zijn het zelfde de mensen die op de lijst staan krijg de noodlijst toegezonden. Voor de mensen die zich willen aanmelden ik heb de volgende info nodig. Cachenaam: voornaam: regio: telefoonnummer: Hulplijn: ja/nee Extrainfo: b.v. geen rijbewijs of extra telefoon nummer etc. De gegevens mailen naar: tequila@geocacher.nl De mensen die al op de lijst staan krijgen binnenkort een nieuwe lijst. Oké: nu ruim een maand verder en van een noodlijst nog niets vernomen. Dit terwijl wij, Cachenaam: voornaam: regio: telefoonnummer: Hulplijn: ja/nee Extrainfo: b.v. rijbewijs of extra telefoon nummer etc. allemaal doorgemaild hebben aan tequila@geocacher.nl Vandaag er achter gekomen dat Tequila niet is overleden want hij reageerde op dit draadje. vandaar dat ik mijn vraag van 5 februari nogmaals stel, zie hier onder: We zijn nu ruim twee weken verder, maar hoe staat het nu met die lijst Ruud Tequila mocht dit alles je boven het hoofd groeien aarzel dan niet om hulp te vragen. Ruud
MegaHeks Geplaatst 17 februari 2004 Geplaatst 17 februari 2004 Naar mijn weten zit teQ in Engeland Biertjuh
Biertjuh Geplaatst 17 februari 2004 Geplaatst 17 februari 2004 Naar mijn weten zit teQ in Engeland Biertjuh Als hij op 16 feb. kan reageren op dit draadje dan had hij toch minstens kunnen reageren op mijn vraag van 5 feb. Of zie ik dit verkeerd. Ik heb hem namelijk wel al mijn privé gegevens verstuurd, dus mag verwachten dat iemand hier serieus mee aan de slag gaat. Dan lijkt het mij niet meer dan fatsoenlijk om even een reactie te geven, al is het maar in de trant van "ik heb momenteel even geen tijd maar kom zo spoedig mogelijk met de lijst" Ruud
Kruimeldief Geplaatst 18 februari 2004 Geplaatst 18 februari 2004 Naar mijn weten zit teQ in Engeland Biertjuh Doet Rob dit dan niet meer Mega? GRTZ Kruim
MegaHeks Geplaatst 18 februari 2004 Geplaatst 18 februari 2004 Naar mijn weten zit teQ in Engeland Biertjuh Doet Rob dit dan niet meer Mega? GRTZ Kruim @ Biertjuh, in Engeland leest hij wel het forum, wat ik begrepen heb gaat hij meteen na zijn terugkoms aan de gang met die lijst @ Kruimeltjuh, Rob heeft het daar veel te druk voor hij komt al nauwelijks aan cache toe.
Kruimeldief Geplaatst 22 februari 2004 Geplaatst 22 februari 2004 Naar mijn weten zit teQ in Engeland Biertjuh Doet Rob dit dan niet meer Mega? @ Kruimeltjuh, Rob heeft het daar veel te druk voor hij komt al nauwelijks aan cache toe. Tja, maar met Tequilla zijn we ook al vergaan tot stof voordat de lijst rond is Lijkt me toch niet zo'n tijdrovend werk om de lijst aan te vullen met die paar nieuwe in HTML, TXT en Exel? Alle emailadresjes verzamelen, druk op send en weg zijn ze. Lijkt me, voor iemand die de bestaande lijst heeft, nog geen 1/2 uurtje werk. Ik heb sinds kort een ander nummer erbij in gebruik, dus die moet ook weer verwerkt worden. Alhoewel de Fee haar nummer trouw blijft. Ik wil het ook wel doen hoor, maar wil niet onder andermans duiven schieten GRTZ Kruimeldief Tijd heelt alle wonden,... alleen een mensenleven is soms niet lang genoeg.
JandeBeHanger Geplaatst 22 februari 2004 Geplaatst 22 februari 2004 Ik heb sinds kort een ander nummer erbij in gebruik, dus die moet ook weer verwerkt worden. Huh, ik heb ook weer 2 nieuwe nummers erbij. Na die BC aktie 0 euro betalen voor Orange 20 euro free. Dat andere abo krijgt een schop, want daar moet ik voor betalen.
Kruimeldief Geplaatst 22 februari 2004 Geplaatst 22 februari 2004 Jij hebt je mobielnummer zeker ook altijd zelf op een papiertje staan Ik heb al jaren dezelfde nummer, maar heb er een ander bijgekregen. Kan ze beide wel gebruiken in een telefoon maar niet tegelijk . Een dualsimkaartje is er voor bijna iedere telefoon te koop. Maar het klopt met die gratis abo bij BC verleden maand. Ik wilde de Fee ook zo'n abo toe, heeft ze geweigerd, Denkt altijd aan addertjes onder het gras... En dat is bijj deze echt niet zo. Als je het maar een maand of 2 van tevoren opzegd. Niet dat je er dan weer een jaar aan vast zit hoor. Bij Orange is het na de periode per maand opzegbaar. GRTZ Kruimeldief Ik maak wel reclame voor die lui, zou er nog een leuk abo'tje voor mij aan vast zitten?
TeQuila Geplaatst 25 februari 2004 Geplaatst 25 februari 2004 Cachers, De noodlijst is eindelijk verzonden. Door omstandigheden druk druk buitenland etc is het er niet eerder van gekomen. Excuses hiervoor Mensen die de lijst niet hebben ontvangen maar zich wel hebben aangemeldt kunnen mij mailen dan neem ik dat mee in de volgende update. En ja deze zal eerder zijn verandering etc ook doorgeven aub
Kruimeldief Geplaatst 25 februari 2004 Geplaatst 25 februari 2004 De noodlijst is eindelijk verzonden. Wanneer dan? Ik weet niet of de postbode vertraging heeft opgelopen maar ik zie niets in mijn mailbox. Ook de KralenFee heeft niets in haar mailbox mogen ontvangen. Ik mag toch verwachten dat de cachers die op de lijst staan automatisch een update krijgen? Niet de volgende keer maar direct bij iedere verandering. GRTZ Kruimeldief "Kop op!" zei de dokter toen hij de gebroken nek onderzocht.
TeQuila Geplaatst 25 februari 2004 Geplaatst 25 februari 2004 Jullie staan wel op de lijst met als domein @dauwtrappers.drentsweb.nl
Biertjuh Geplaatst 25 februari 2004 Geplaatst 25 februari 2004 Cachers, De noodlijst is eindelijk verzonden. Door omstandigheden druk druk buitenland etc is het er niet eerder van gekomen. Excuses hiervoor Mensen die de lijst niet hebben ontvangen maar zich wel hebben aangemeldt kunnen mij mailen dan neem ik dat mee in de volgende update. En ja deze zal eerder zijn verandering etc ook doorgeven aub Het zal een zware bevalling geweest zijn Maar hij ziet er goed uit. Ik hoop er nooit gebruik van te hoeven maken, tenzij voor een Ruud
Aanbevolen berichten