GeoSkrapers Geplaatst 25 maart 2010 Geplaatst 25 maart 2010 Wij hebben veel waypoints in de Oregon staan. Wie weet er een mogelijkheid om dit op een gemakkelijke manier (niet 1 voor 1..) te doen? Ik heb het forum al bestudeerd en Basecamp geïnstalleerd, maar.... dit programma is "alleen lezen" dus ik kan geen waypoints verwijderen jammer genoeg (het "alleen lezen" krijg ik ook niet weg...).
GoudHaartje Geplaatst 25 maart 2010 Geplaatst 25 maart 2010 Wij hebben veel waypoints in de Oregon staan. Wie weet er een mogelijkheid om dit op een gemakkelijke manier (niet 1 voor 1..) te doen? Ik heb het forum al bestudeerd en Basecamp geïnstalleerd, maar.... dit programma is "alleen lezen" dus ik kan geen waypoints verwijderen jammer genoeg (het "alleen lezen" krijg ik ook niet weg...). Via de knop Stel in, kun je naar Reset en daar kun je in een klap al je wp's verwijderen. Veel succes gr wendy
GeoSkrapers Geplaatst 25 maart 2010 Auteur Geplaatst 25 maart 2010 Geweldig, dank je wel! Had ik maar eerder de vraag op het forum gesteld.. had mij veel tijd gescheeld
GoudHaartje Geplaatst 25 maart 2010 Geplaatst 25 maart 2010 Geweldig, dank je wel! Had ik maar eerder de vraag op het forum gesteld.. had mij veel tijd gescheeld Graag gedaan, Het zou ook veel kunnen schelen als Garmin een fatsoenlijke bebruiksaanwijzing erbij had gedaan. Ik ontdek nog steeds nieuwe dingen, en ik heb mij OR nu ongeveer een jaar. Gr wendy
peterseli Geplaatst 26 maart 2010 Geplaatst 26 maart 2010 is er ook een mogelijkheid om een aantal wp's in één keer te verwijderen? bijvoorbeeld alles verder weg dan 50 km? mvg peterseli
Zilvervloot Geplaatst 26 maart 2010 Geplaatst 26 maart 2010 ...een aantal wp's in één keer te verwijderen?bijvoorbeeld alles verder weg dan 50 km?Nee, niet dat ik weet. Of je moet eerst alle waypoints uit de Oregon halen. Ze in een ander programma bewerken zoals GSAK of Mapsource en ze dan weer in de GPSr laden. Zilvervloot.
Aanbevolen berichten