Spring naar bijdragen

Te Koop: Garmin 60 Csx


novaheron

Aanbevolen berichten

KenmerkenConditie: Zo goed als nieuw BeschrijvingHierbij bied ik aan mijn Garmin 60 CSx. In 2009 gekocht (nieuwste chipset software). In vakantie mee gegeocached. Onvoldoende tijd voor een prachtige hobby. Vraagprijs hele set € 250,-

 

Set omvat:

- Garmin 60 CSx;

- Hoesje met riem- of rugzakclip;

- Originele houder voor aan het autoraam;

- Originele hoog gedetailleerd kaartmateriaal (fiets- en wandelpaden) voor Nederland en België (laatste tevens met navigatieoptie;

- USB-kabel;

- Originele verpakking, handleiding, software, factuur.

 

Af te halen in Alkmaar tijdens kantooruren of te verzenden binnen Nederland (kosten koper).

 

KenmerkenConditie: Zo goed als nieuw BeschrijvingHierbij bied ik aan mijn Garmin 60 CSx. In 2009 gekocht (nieuwste chipset software). In vakantie mee gegeocached. Onvoldoende tijd voor een prachtige hobby.

 

Set omvat:

- Garmin 60 CSx;

- Hoesje met riem- of rugzakclip;

- Originele houder voor aan het autoraam;

- Originele hoog gedetailleerd kaartmateriaal (fiets- en wandelpaden) voor Nederland en België (laatste tevens met navigatieoptie;

- USB-kabel;

- Originele verpakking, handleiding, software, factuur.

 

Af te halen in Alkmaar tijdens kantooruren of te verzenden binnen Nederland (kosten koper).

Voor foto: http://link.marktplaats.nl/329643728 (kopieren en plakken in adresbalk)

 

Voor vragen svp mailen naar jeff.van.hooren@kpnmail.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Jeff,

 

 

Je hebt de omschrijving er twee keer in staan. Daar verkoop je het apparaat echt niet sneller door. Ik heb er al een, dus ik koop 'm ook niet. :dribble:

 

Of het handig is je mail-adres te vermelden? Ik denk het niet (spam, andere ongewenste mail). Men kan je contacten via je profiel of m.b.v. de knop "Email deze adverteerder" bij de marktplaats-advertentie. Keus is uiteraard aan jou of je het mailadres hier laat staan.

 

Jammer dat je geen tijd hebt voor het cachen, het is idd een prachtige hobby.

Succes met de verkoop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm, een tweedehands 76csx voor €150 of een 60csx voor €250 op dezelfde dag! EDIT: en nog een HCX voor €150.....

Dan wist ik het wel.........bovendien zijn ze nieuw voor nagenoeg hetzelde te krijgen of minder (in dollars!).

Wel zonde dat je zo'n apparaat aanschaft terwijl je geen tijd hebt :crybaby:. Of je prioriteiten anders leggen..... :dribble:

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...